A DK független parlamenti képviselője, Varju László azzal a kéréssel fordult Semjén Zsolthoz, hogy árulja el, mennyibe kerültek a kormány legutóbbi kampányának költségei. A miniszterelnök-helyettes válasza alapján a "Magyarország erősödik" elnevezésű médiakampányra a magyar kormány több mint félmilliárdot adott ki – járt utána a hvg.hu.
Semjén a "tájékoztatási sorozattal" kapcsolatos kiadásokat tételesen is felsorolta. Eszerint a kreatív tervezés áfa nélkül körülbelül 20,2 millióba, a médiavásárlással kapcsolatos költségek pedig közel 374,2 millió forintba kerültek. Igaz, hogy ezúttal az óriásplakátok elmaradtak, azonban a nyomtatott sajtóban való megjelenésre 173,4 milliót, az internetes felületekre 23,6 milliót, a rádióra 76, 2 milliót, valamint a televíziós reklámokra 100,8 millió forintot költöttek el.
A számokat összeadva, a 27 százalékos áfával együtt végeredménynek az jön ki, hogy összesen 500 millió 844 ezer forintot adott ki a kormány a "Magyarország erősödik" szlogenű kampányra, amely egyébként nagyrészt mindenben (képi világ, tartalom) hasonlóságot mutat a korábbi "Magyarország jobban teljesít" kampány arculatával. Arra annak idején 792 millió forintot költöttek, majd ingyen átadták a Fidesz parlamenti választási promóciójához.
12 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás