Már nemcsak az egészsége, hanem a rendőrségi vizsgálat miatt is izgulhat a motorbalesetet szenvedett színész. Arról is faggatták: fékezés nélkül vágódott-e bele az előtte kanyarodó autóba – írja a Bors.

Rékasi Károly másfél hónappal ezelőtt szenvedett súlyos motorbalesetet a XXII. kerületben, a Háros és Gyönyszem utca sarkán. A színész egy autót szeretett volna megelőzni, amikor az balra fordult, és összeütközött a motorral.

Kihallgatta a rendőrség Rékasi Károlyt

Rékasi Károly fejsérülést, valamint boka-, medence- és combcsonttörést szenvedett, megoperálták. Három héttel később hagyhatta csak el a kórházat. A baleset pontos részleteire azóta sem emlékszik, ennek ellenére a rendőrség kihallgatta tanúként a baleset pontos rekonstruálása érdekében.

Amennyiben a sofőr időben jelezte kanyarodási szándékát, a színész feltehetően vétkes lesz a balesetben. A motor féknyoma vagy annak hiánya akár a színész „vesztét” is okozhatja a nyomozás során. A felelősség megállapítása további vizsgálatokat igényel, és ebben nagy szerepe lehet a helyszíni szemlének, az ennek során készített fényképeknek, írja a lap.

23 hozzászólásarrow_drop_down_circle

papa.49
Kezdődik a ,,szerecsen mosdatás,,)))))))))
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
papa.49
Kezdődik a ,,szerecsen mosdatás,,)))))))))
Zsoel
@papa.49: Miért? Éppen hogy azt írják, egyelőre a rendőrség sem tud semmi biztosat.
levarosbukta
@Zsoel: Tuti hogy mindennel tisztában vannak! Csak a bulvár szereti megvezetni a kedves olvasóit!
wagabund
@papa.49: kérdés, ki a kedvesebb szerecseny?
vukkocska
Ha Rékasi Károly a baleset okozója, legfeljebb szabálysértési eljárás indul. Ugyanis a másik félben okozott sérülés dönti el, milyen eljárásban folytatódik a baleset vizsgálata. Ha a személygépkocsi vezetőjének felelősségét állapítják meg, csak akkor van büntetőeljárás.
vukkocska
Ja, egyébként tök mindegy, örülök, hogy Rékasi Károly egészsége folyamatosan javul. És ez a lényeg.
nemkati
Velem sokszor megesik, hogy az előttem levő indexel, és abban a pillanatban már kanyarodik is. Aki egy ilyen helyzetben le tud fékezni, mert mondjuk éppen előzni akart és amiatt elkezdett gyorsítani, azelőtt leveszem a nemlétező kalapomat. Szerencsémre ilyen szituációban még nem voltam.
papa.49
@Zsoel: Megírta egyik társunk, most jön az kinek van ,,erősebb barátja,, erre elmondok neked egy példát, főúton egy lassan haladó pótkocsis szerelvényt követett egy pacák , szintén ugyanolyan tempóban, mivel szembe vagy 6-700 méteren belül senki nem közlekedett kinéztem index ki elkezdtem előzni mindkettőt, de a sebességük kb. 30 km/óra lehetett, a személykocsival közlekedő index, kinézés nélkül, elkezdett kanyarodni bele a jobb első sárvédőmbe, mit gondolsz ki lett a hunyó, hát én...Az első rendőr egy őrnagy aki arra kóricált azt mondta egyértelmű a srác hibázott, én marha meg nem fényképeztem le a nyomokat, mert mikor kijöttek a zsaruk ők fényképeztek, de mire a tárgyalásra sor került kiderült nincsenek meg a képek, ja persze az egyik rendőr pont utcabelije volt a pacáknak::
Na a lényeg meghintettek 10 ezer forintra, ez az eset 1999. ben történt...
Ezért nem hiszek én az ilyen ,,kivizsgálásokban,,!!!
Zsoel
@papa.49: Ha ez így van, az elég szomorú. A rend dőre őreinek pártatlanságában sem bízhat az ember. Mondjuk, ez kissé hiú ábránd is. A rendőr is csak ember, és ő is valakinek a valakije... :/
papa.49
@Zsoel: Na ebben teljesen egyetértünk))))))
egyember
@nemkati:
A régebbi autókban a KÉZZEL kitett indexet az autó -a kormány (mármint az AUTÓ kormánya)- a kanyarodás befejezése után automatikusan vissza, alaphelyzetbe állította.
Én úgy látom, hogy ma az indexet a gyártó(?) vagy a használó úgy alakította át, hogy az a kormány fordításakor automatikusan kapcsolódik be. Ezzel meg lehet spórolni a kéz használatát (ami amúgy is el van foglalva a telefon használatával). És igaza van a vezetőnek: "Én indexeltem!".
Rendkívül veszélyes gyakorlat. A csodatraffipaxok ezt is láthatnák.
De tudjuk: a csodatraffipaxok ilyen szolgáltatásait nem használják.
Vajh' miért? Túl sok lenne a kimagyarázhatatlan lebukás?
Mellékesen: éppen tegnap este az ablakom alatt volt egy karambol -mint biztos forrásból tudom- éppen e miatt. Szerencsére személyi sérülés nélkül.
nemkati
@egyember: Nem is tudom, engem idegesítene, ha elfordítom a kormányt, akkor beindulna az index. Szeretem én bekapcsolni amikor kanyarodni akarok, és ha kanyarodok, vagy csak sávot váltok, akkor direkt előre jelzek, mert engem baromira bosszant ez a szokás, hogy valaki benyomja az indexet és már be is vág elém. Hogy ha nekimegyek, akkor mondhassa, hogy ő aztán indexelt!

Engem pár éve elkaszált egy kamion, pont így, indexelt és már jött is a sávomba, csak nekem nem volt hova menekülni. Hozzácsapott az M3-as elválasztó betonfalához. De az őrangyalom résen volt, mert bár a kocsim a tetejére borult és totálkáros lett, rajtam egy karcolás se esett. :DD
nemkati
Ja, és még valami.
Ha valaki balra indexel, nem biztos, hogy egyenesen megy tovább. :DDD
verőce21
@nemkati: És ha valaki nem indexel, nem biztos, hogy nem kanyarodik eléd!
verőce21
@verőce21: Főleg felsőkategóriás autókkal, amikbe indexet már nem is szereltek be. :)
egyember
@nemkati: Komolyan vetted ,amit írtam a "mai" indexről?
nemkati
@egyember: Kénytelen voltam, mert nem tudom, milyen csúcsszuper autók vannak ma a piacon. Nekem csak egy mezei Toyota Yaris Verso-m van.
papa.49
A lényeg a ,,színész,, már kinézte az új motorját)))))))))))) Honnan olyan biztos benne hogy marad a jogsija???
Erre gondoltam a ,,szerecsen mosdatás,, alatt))))))))))))
egyember
@verőce21: Ez vicc, vagy komoly?
(viccnek nagyon durva lenne)
verőce21
@egyember: Két BMW-ből, vagy Mercedesből egy nem indexel soha, akármerre kanyarodik. Mintha nem lenne bennük index. Vagy csak költségkímélésből már nem futja beléjük?
egyember
@verőce21: Nem költségkímélés. Egyszerűen nincs rá szükség.
Nekik mindenhol, mindig elsőbbségük van.
ezusthaju
Teljese mindegy, ha már szabályosan megkezdte az előzést az előte lévő még az irányjelzőt se tehetten volna ki. Nem lesz egyszerű a bizonyítás. Magyarországon a közlekedés élet-halál küzdelem. Mindenki mindenkit le akar gyűrni. A sok tahó itt éli ki a napi kudarcait.
verőce21
@ezusthaju: Hacsak nem útkereszteződésben előzött, mert ott meg sem kezdhette volna az előzést.
Egyébként alapvetően igaz amit írsz.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.