Megelégelték az emberek a taxisok parádézását, most az utasok tüntetnének. A Facebookon szerveződik egy esemény, amelyre már 1500-an jeleztek vissza.

A felhívást kezdeményezők azt szeretnék elérni, hogy június 1-én senki ne hívjon taxit, így tiltakozva az "állandó taxis tüntetések" ellen:

Elég volt az állandó taxis tüntetésekből!
A mai napon most MI átlagemberek tiltakozzunk a taxisok ellen.
Nem kell az úttorlasz, a város lezárása. Egyszerűbb dologgal kell bénítani a taxis társadalmat. Ne utazz taxival a mai napon! Senki nem fog taxit hívni és beülni hozzájuk. Így lehet békésen tudtukra adni, hogy nem kérünk a magas díjakból, pofátlan viselkedésükből, átveréseikből, hülyének nézésükből.
- Kinek nem inge, ne vegye magára! -
NE UTAZZ TAXIVAL A MAI NAPON! 2016.06.01

17 hozzászólásarrow_drop_down_circle

nemjoezigy
Én könnyen hozzászólok ehhez a témához, és pártatlan is vagyok, mert nem használom a taxizást és az ubert sem! Nem telik rá!!!
Ahogy én látom: az állam meghatározza a taxisok kiadásait, tarifáit! (szín, adó, vizsgák, biztosítás, képzések stb)
Az uber fele nem tett ilyen kötelezettségeket.
Ezeknek a kiadásoknak kompenzálódniuk kell a bevétel oldalon.
Tehát ki/mi a hibás? AZ ÁLLAM, a kormány!
Egy másik ehhez hasonló indulatkiváltó téma:
Az állam az egyik oldalról azt sugallja felénk állampolgárok felé. hogy a kórházak és azok igazgatói milyen aljasak, mert tovább, vagy rövidebb ideig tartják a beteget a kórházban!
A másik oldalon a kórházaknak meg olyan szabályzást ír elő, hogy csak akkor legyen kisebb a veszteség, (legyen nyereség) a betegen, ha az állam által előírt napig tartja a beteget a kórházban!
Bolond lenne, sőt hűtlen kezelést követne el az a kórház igazgató, aki nem ezt tenné!
Más: szintén állami, kormányzati felelősség: nem engedi, nem teszi kötelezővé, hogy a kórházakban ne leveles/dobozos, hanem "kimért/kilós" kiszerelésű tablettákat használjanak! Éves szinten milliárdokat lehetne megspórolni a +15% csomagolás miatt!
Ez mehetne a betegek, vagy/és az ápolók körülményeinek javítására.
Ennyire nincs párbeszéd az ájtatos manó, (kormány) és a kórházak közt!
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
leszúrt rittberger
Így kell, elegáns, nem zavar senkit. A tuskó taxisok meg majd megtanulják, hogy az ügyfél az első, vagy eltakrodnak a rákba.
nemjoezigy
Én könnyen hozzászólok ehhez a témához, és pártatlan is vagyok, mert nem használom a taxizást és az ubert sem! Nem telik rá!!!
Ahogy én látom: az állam meghatározza a taxisok kiadásait, tarifáit! (szín, adó, vizsgák, biztosítás, képzések stb)
Az uber fele nem tett ilyen kötelezettségeket.
Ezeknek a kiadásoknak kompenzálódniuk kell a bevétel oldalon.
Tehát ki/mi a hibás? AZ ÁLLAM, a kormány!
Egy másik ehhez hasonló indulatkiváltó téma:
Az állam az egyik oldalról azt sugallja felénk állampolgárok felé. hogy a kórházak és azok igazgatói milyen aljasak, mert tovább, vagy rövidebb ideig tartják a beteget a kórházban!
A másik oldalon a kórházaknak meg olyan szabályzást ír elő, hogy csak akkor legyen kisebb a veszteség, (legyen nyereség) a betegen, ha az állam által előírt napig tartja a beteget a kórházban!
Bolond lenne, sőt hűtlen kezelést követne el az a kórház igazgató, aki nem ezt tenné!
Más: szintén állami, kormányzati felelősség: nem engedi, nem teszi kötelezővé, hogy a kórházakban ne leveles/dobozos, hanem "kimért/kilós" kiszerelésű tablettákat használjanak! Éves szinten milliárdokat lehetne megspórolni a +15% csomagolás miatt!
Ez mehetne a betegek, vagy/és az ápolók körülményeinek javítására.
Ennyire nincs párbeszéd az ájtatos manó, (kormány) és a kórházak közt!
Mangu
@leszúrt rittberger: Így igaz, várható volt a reakció.
RonaGyuri
@nemjoezigy: mondhatnám, hogy lyoni takácsok, de inkább arra céloznék, hogy a taxis hiénákról van szó
nemjoezigy
@RonaGyuri: igen ebben igazad van, vannak köztük deviánsok!
simmering73
Jelentem: legalább 30 éve nem ültem taxiban.
kamazuka
Nehezen értem ezt a helyzetet,van amit egy UBER-es sosem tud szolgáltatni,és fordítva.De nézzük az árnyas oldalát.Itt vidéken 15 km 3000 Peseta,és csak oda.UBEr-el oda vissza 1000.
Vidéken a néplenyúzást úgy ahogy kerüli a polgár.Tulajdonképp,ha a szomszédot elviszem munkába,és megosztozunk a költségeken akkor UBER-ezést végzek.De nem. Csak az a szitu,hogy megspórolunk egy kis zsetont.
wagabund
'82-ben a reptérről mentem haza taxival...a fuvar végén vitába bonyolódtam a tarifa miatt...akkor megfogadtam, hogy soha...nos azóta tart az igéretem...most az események láttán megerősítem ezt a fogadalmat...továbbra sem ülök géperejű bérautómobilba...
Toby
Csak helyeselni lehet, a megtorlás megjár a hiénáknak is !
egyvandor
A kiegyenlített versenyhelyzet megteremtésével egyet tudok érteni. De. A sárgák is elgondolkodhatnának. Vajon kiknek és milyen rendszernek köszönhetik hátrányos helyzetüket? Valamint hogyan lehetnek köztük olyanok akik akár nyolcszoros árakkal (saját tapasztalat) is képesek ráfagyasztani az ember arcára a meglepetést.
radikalisdemokratak
a taxisok között is vannak tisztességes emberek,
.
DE
.
alapvetően csaló, mocskos gazemberek, hiénák, akik miatt a tisztességes taxisok megítélése is azokéval egyenlő.
ha, és amennyiben nem ezek a mocskok lennének többségben a taxis társadalomban, akkor villámgyorsan lerendezhető lenne az ügy.
csak annyit kell csinálni, hogy átveszik az UBER számukra,
.
DE
.
legfőképpen az utasok számára hasznos megoldásait, hiszen az utasokból élnek!
mire gondolok?
ma már mindenkinél alap a mobil.
csináljanak olyan alkalmazást a taxisok, melynek segítségével ők is így hívhatók.
az utas választhasson a közelében lévő fuvarozók közül a szerint, hogy milyen megítélés alá esnek a többi utas szerint, azaz lehessen minősíteni a taxist.
természetesen a taxisok létrehozhatják az általuk nemkívánatosnak tartott utasok listáját is – akik részegek, hánynak, vagy bármi más módon kifogásolható a viselkedésük.
.
ha és amennyiben ezeket az egyszerű dolgokat bevezetnék, abban a pillanatban a hiénák éhen döglenének, mert senki sem utazna velük.
ja! kötelezővé kell tenni a taxikba fixen beépített mobil kihangosítót, melyen keresztül a hatóságok a beépített GPS alapján tudják követni a kiszűrt hiénák mozgását, engedélyeiket meghatározott számú – igen szigorú számra gondolok! – negatív értékelés után VÉGÉRVÉNYESEN vissza kell vonni.
aki mint taxis főállásban csinálja, annak természetesen legyen továbbra is sárga az autója, hiszen ez által leinthető a kocsi, ami előny az UBER-rel szemben,
.
DE
.
az utas a mobiljával a leintett autót/sofőrt azonnal ellenőrizheti is, és amennyiben nem kíván vele utazni a negatív megítélése alapján jogosan tovább küldheti.
mintegy fél év alatt megtisztulhatna a taxis társadalom, az eleve bűnöző cégek tönkremennének – nincs fuvar – az előnyeik az UBER-rel szemben megmaradnának.
.
AMENNYIBEN VAN NÉHÁNY ÉRTELMES, TISZTESSÉGES TAXIS, AZOK MOST ÖSSZEÁLLNAK, S A HORIZONT 2020 KÖZVETLEN UNIÓS PÁLYÁZATI RENDSZERBEN PÁLYÁZNAK AZ ÁLTALAM JAVASOLT FEJLESZTÉSEKRE,...
Bringás
Miért nem úgy tüntettek a taxisok, hogy aznap otthon maradnak?
dr. prédikátor
1978 óta NEM ültem taxiba!!! De ezután se fogok!!!Rajtam NE élősködjenek!!!
Aki Én
Helyes!
A zöldségesek sem zárták le a fővárost, mikor megjelentek az aluljárókban a fekete zöldségárusok.
Reklamáljanak a kormánynál, hogy viselhetetlenek a terheik, azt megérteném.
Dr plágium
Debrecenben ültem taxi nem olyan régen, meglepően keveset mutatott az óra, pedig házhoz hívtuk. Nem tudom a pontos km -t de kb a Keletitől a Déliig terjedő távolságot tettünk meg, és 1000 ft alatt megúsztuk. A fővárosban ez mennyibe fájna ?
nezelodo
"@Bringás: Miért nem úgy tüntettek a taxisok, hogy aznap otthon maradnak?"
Mert akkor csak az asszonyt vághatnák meg, nem az utasokat.
Bringás
@nezelodo: :-)))))))))))))) Gratula!!!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.