Vannak pillanatok, amit még szakértőként is nehéz elemezni. Van például valós értelemben vett médiapiac Magyarországon? Újságírás-e az, ami a kormányzati médiaholdingnál folyik? Urbán Ágnessel, a Mérték Médiaelemző Műhely kutatójával, egyetemi docenssel, a Budapesti Corvinus Egyetem Infokommunikációs Tanszékének vezetőjével beszélgettünk.
Forrás:
hvg.hu
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
s sajna nem csak a média-világában igaz
A hvg.hu –m érdekes interjú jelent meg „Urbán Ágnessel, a Mérték Médiaelemző Műhely kutatójával, egyetemi docenssel, a Budapesti Corvinus Egyetem Infokommunikációs Tanszékének vezetőjével”. Alapvető kérdésként „Van például valós értelemben vett médiapiac Magyarországon? Újságírás-e az, ami a kormányzati médiaholdingnál folyik?” fogalmazódott meg. A szakértő kifejtette, hogy a „a 2018-as évet médiaszempontból” két dolog határozta meg: „Az egyik a különböző sajtótermékek megszűnése, a másik a központi médiaholding létrehozása.”.
Az utóbbi kapcsán felmerült egy fontos kérdés – ami bizony nagyon sok más dolog lapcsőn felvethető -: mi ebben a jó Orbán Viktornak. Nos az erre adott válasza – nem csak azért, mert más dolgokban gyakran élek ezzel a magyarázattal – igencsak telitalálat: „Egyetlen indokot tudok mondani a létrejöttére: Orbán azt érezte, bármit megtehet, még azt is, hogy ennyire látványosan központosítsa a hozzá hű médiát.”!
Igen s még menyi mindet megtesz, mert megteheti! =))