Senki sem gondoskodott a mozgáskorlátozott utas speciális leszállításhoz szükséges eszközökről.

Fent maradt egy mozgáskorlátozott utas a Wizzair egyik járatán, miután a gép megérkezett Londonba, ugyanis senki sem gondoskodott a speciális leszállításhoz szükséges eszközökről.

Az Index egyik olvasója azt írta, hogy

szegény Londonba érkező utas még mindig a gépen tartózkodott, amikor már az összes, Budapestre tartó utas felszállt az akkor már a hazafele útra váró gépre.

Miután a személyzet észrevette a fennmaradt utast, a Budapestre tartó, már felszállt utasokat leszállították a repülőgépről. Mindenkinek vissza kellett mennie a a Security Check mögé, ahol megismételték az ellenőrzést. Végül a gép 2 és fél órás késéssel kezdte meg a felszállást a magyar fővárosba.

Késéssel szállt fel a Wizzair járata, mert a fedélzeten maradt egy mozgáskorlátozott utas

A Wizzair, az esettel kapcsolatos kérdésre azt válaszolta, hogy valóban több, mint két órás késéssel indult csak el a járatuk, melynek oka az volt, hogy a lutoni repülőtér földi személyzete késve biztosította a mozgáskorlátozott utas számára azt a speciális liftet, amellyel az érintett személy le tudott szállni a gépről. A Budapestre tartó utasok beszállítása pedig már megkezdődött, amikor a mozgáskorlátozott utas még a repülőgépen tartózkodott.

A légitársaság válaszlevelében azt írta, hogy

A Wizz Air elnézést kér a kellemetlenségért és a késésért , de utasaink, személyzetünk és repülőgépeink biztonsága továbbra is a legfontosabb légitársaságunk számára.

Cikk- és címlapkép: AFP

(index.hu)

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.