28 milliárdot költött hirdetésekre a kormány negyed év alatt. Balásy Gyula cégei jól jártak.
28 milliárd forintot költött a kormány hirdetésekre decembert és április között
- írja a K-Monitor. A megbízást a New Land Media, vagyis Balásy Gyula cége kapta.
A szerződéseket a Miniszterelnöki Kabinetiroda kötötte, a lap ezeket hozta most nyilvánosságra. A szerződésekből kiderül, hogy a Magyar Turisztikai Ügynökség 10,86 milliárd forintból működött idén, A Kommentár Alapítvány egy évre 300 millió forintot kapott, és az ingatlanaira három milliárd forintot adtak.
A Batthyány Lajos Alapítvány 2,7 milliárdot kapott, Szügy, Bodrogolaszi, Demjén, Gyöngyössolymos teleülések pedig tízmilliós tételeket kaptak infrastruktúra fejlesztésére.
Közzétette elmúlt negyedéves költéseit a bit.ly/Rogán-Antal -féle Kabinetiroda, amit a sajtóban gyakran csak...
Közzétette: K-Monitor – 2021. május 9., vasárnap
A HVG emlékeztet, a Balásy Gyula cégeinek a szekere igen jól fut, két hete derült ki, hogy 34,6 milliárd forintos szerződést kötött a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs feladatok ellátására a New Land Mediával, illetve a Lounge Design Kft. nevű érdekeltségével a 2021–2024 közötti időszakra. A két kft évek óta sorra nyeri a kormányzati kommunikációs szerződéseket. Csak a Miniszterelnöki Kabinetiroda 40,5 milliárd forintra szerződött velük 2018-ban és 2019 első nyolc hónapjában.
Forrás: K-Monitor, 24.hu, HVG.hu
Címlapkép: MTI/Kovács Tamás
És a" haza" fényre derül!