Ilyen egy politikai potyautas! Semmivel nem járul hozzá a beruházás sikeréhez, pitiáner módon kötekedik, a kákán is csomót keres, miközben kényszeredetten próbál tetszelegni – üzente Facebook-oldalán Lázár János Márki-Zay Péternek.

Lázár János saját sikerének érzi a vasútvillamost, nem ad belőle Márki-Zay PéternekFotó: MTI/Rosta Tibor

Lázár azért akadt ki ennyire, mert Márki-Zay azt találta mondani, hogy a projekt időközben jelentősen drágult. Lázár szerint ez csúsztatás.

Nekünk ez már nem újdonság, hiszen eddig is így vezette a várost. Most pedig az egész országra ki akarja terjeszteni a "sikeres modellt". Márki-Zay Péter a szokásos stílusában most is csúsztatott párat, amikor a tram-train költségeiről, megvalósításáról, vagy épp menetrendjéről beszélt. Ezután csöndben visszavonta azt az ígéretét, hogy a vásárhelyi közösségi közlekedés ingyenes lesz. Bejelentette ugyanis, hogy a tram-trainre ez már nem vonatkozik, mert Lázár… De a nap híre mégsem ez, hanem az, hogy a tram-traint megterveztük, kilobbiztuk és megcsináltuk.

Jó utat, Vásárhely!

- írta sértődötten Lázár János.

16 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Emmersson71
Lázár megint hazudik.

"2017. április 24. 21:06, reakció arra a sajtótörténeti pillanatra, amikor egy sértődött miniszter gyakorlatilag bemószerol egy újságírót és egy lapot, valamint az azt kiadó céget

A Délmagyarország közleményben utasítja vissza Lázár János állításait.

„A Délmagyarország szerkesztősége és a lapot kiadó Lapcom Kiadó Zrt. értetlenül és megdöbbenve áll Lázár János miniszter úr tegnap esti közleményének azon része előtt, melyben miniszter úr a Szeged-Hódmezővásárhely tram-train beruházás esetleges meghiúsulása miatti felelősséget a Délmagyarországra és annak munkatársára hárítja. A közlemény szövege egyebekben nem cáfolja, nem vitatja, sőt, minden egyes állításában megerősíti lapunk szombati cikkének információit, melyek szerint a beruházás várható költségei a tervezettnél jóval magasabbak lennének. Miniszter úr maga közli ezek alapján, hogy a beruházás leállítását javasolja, miközben a Délmagyarország cikkében semmi ilyesmiről nem volt szó. És egyáltalán nem volt szó arról, amivel miniszter úr lapunkat vádolja, miszerint »Hódmezővásárhely nem érdemli meg a fejlődést«."
lusta
@Horizont: Szak(g)értsünk egy kicsit. 4 évvel ezelőtt adták át a német szupergyors 623 k-es Berlin-München vonalat, amelyen negyedik generációs ICE vonatok 300 km/h sebességgel mennek. Mai árakon számolva kilométerenként mindez 6 milliárd forintnba került, míg Lézer Jankó büszkesége kilométerenként 3,6 milliárdba került hivatalosan, ámbár sokan itt már 4,5 milliárdról beszélnek.
Mardjunk a nagy leegyszerűsítésnél. A németek kétszer annyit költöttek egy szuperszónikus vonatra, míg a magyaroknak jutott ami jutott a feléért.
verőce21
Marakodnak egy kicsit, hogy kié, de mellékes.
Legalább 8 ilyen kellene az országban, ahol ilyen és hasonló "ikervárosokat", ikertornyokat, vagy ikervárosállamokat - (ahogy tetszik)- építene fel az ország. Ilyen és hasonló nagyon sokfelé található a világon és természetes fejlődést teremtett a térségben...
Emmersson71
@verőce21: Szerintem is mellékes, épp ezért akár meg is hívhatta volna annak a két városnak a polgármesterét, melyeket hídként köt össze a tram-train!
verőce21
@lusta: A te példád nem hasonlítható semmiben egy sokmegállós, villamosszerűen közlekedő "elővárosi döcögőhöz" :)
verőce21
@Emmersson71: És még egy koszorús költőt sem hívtak meg az első útra, mint annak idején Petőfit, a Budapest-Vác közötti első vasútvonalunk avató útjára...! :)
Emmersson71
@verőce21: Pedig L. Simon László biztosan szabaddá tette volna magát :P

kuruc.info/r/6/76576/
verőce21
@Emmersson71: Nem e rendszer kedveltje...

"L. Simon "versgyűjteményét" önálló kötetben adták ki, közpénzből, még a Medgyessy-kormány alatt"
Emmersson71
@verőce21: Na, akkor pláne meghívhatta volna :) Úgy tűnik, "semleges" a költő - minden rendszerben egy suttyó!

Most épp egyébként a Magyar Nemzeti Múzeum megújításáért és a múzeumi integráció előkészítéséért felelős miniszteri biztos, valamint az intézmény igazgatója is. De nem a "rendszer kegyeltje" szerencsére :)
lusta
@verőce21: Dréga sztrovacsek, én nem a szerelvényről beszéltem, hanem a pályáról, amin 300 km/h sebességgel dönget az ICE. Elhiszem, már nagyon sokszor bizonyította, hogy tud írni, olvasni, de szövegértéssel még gondjai vannak.
verőce21
@lusta: Drága Sztrovacsek, a pálya hasonlítható a legkevésbé, az ívek, a kitérők, az alépítmény, síntípusok, kötések, megállóhelyek száma..., hozzájutás a megállókhoz, annak forgalomszervezése, biztonsági berendezései...
verőce21
A hőskorban élet-halál kérdése volt a vasútfejlesztés.
Most a versenyképesség múlik rajta.
Makizaj ebből egy betűt sem ért.
ómió
Akkor, Márki efftárs azt is "átverésnek" fogja "minősíteni"!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.