Ilyen egy politikai potyautas! Semmivel nem járul hozzá a beruházás sikeréhez, pitiáner módon kötekedik, a kákán is csomót keres, miközben kényszeredetten próbál tetszelegni – üzente Facebook-oldalán Lázár János Márki-Zay Péternek.
Fotó: MTI/Rosta Tibor
Lázár azért akadt ki ennyire, mert Márki-Zay azt találta mondani, hogy a projekt időközben jelentősen drágult. Lázár szerint ez csúsztatás.
Nekünk ez már nem újdonság, hiszen eddig is így vezette a várost. Most pedig az egész országra ki akarja terjeszteni a "sikeres modellt". Márki-Zay Péter a szokásos stílusában most is csúsztatott párat, amikor a tram-train költségeiről, megvalósításáról, vagy épp menetrendjéről beszélt. Ezután csöndben visszavonta azt az ígéretét, hogy a vásárhelyi közösségi közlekedés ingyenes lesz. Bejelentette ugyanis, hogy a tram-trainre ez már nem vonatkozik, mert Lázár… De a nap híre mégsem ez, hanem az, hogy a tram-traint megterveztük, kilobbiztuk és megcsináltuk.
Jó utat, Vásárhely!
- írta sértődötten Lázár János.
16 hozzászólásarrow_drop_down_circle
"2017. április 24. 21:06, reakció arra a sajtótörténeti pillanatra, amikor egy sértődött miniszter gyakorlatilag bemószerol egy újságírót és egy lapot, valamint az azt kiadó céget
A Délmagyarország közleményben utasítja vissza Lázár János állításait.
„A Délmagyarország szerkesztősége és a lapot kiadó Lapcom Kiadó Zrt. értetlenül és megdöbbenve áll Lázár János miniszter úr tegnap esti közleményének azon része előtt, melyben miniszter úr a Szeged-Hódmezővásárhely tram-train beruházás esetleges meghiúsulása miatti felelősséget a Délmagyarországra és annak munkatársára hárítja. A közlemény szövege egyebekben nem cáfolja, nem vitatja, sőt, minden egyes állításában megerősíti lapunk szombati cikkének információit, melyek szerint a beruházás várható költségei a tervezettnél jóval magasabbak lennének. Miniszter úr maga közli ezek alapján, hogy a beruházás leállítását javasolja, miközben a Délmagyarország cikkében semmi ilyesmiről nem volt szó. És egyáltalán nem volt szó arról, amivel miniszter úr lapunkat vádolja, miszerint »Hódmezővásárhely nem érdemli meg a fejlődést«."
Mardjunk a nagy leegyszerűsítésnél. A németek kétszer annyit költöttek egy szuperszónikus vonatra, míg a magyaroknak jutott ami jutott a feléért.
Legalább 8 ilyen kellene az országban, ahol ilyen és hasonló "ikervárosokat", ikertornyokat, vagy ikervárosállamokat - (ahogy tetszik)- építene fel az ország. Ilyen és hasonló nagyon sokfelé található a világon és természetes fejlődést teremtett a térségben...
kuruc.info/r/6/76576/
"L. Simon "versgyűjteményét" önálló kötetben adták ki, közpénzből, még a Medgyessy-kormány alatt"
Most épp egyébként a Magyar Nemzeti Múzeum megújításáért és a múzeumi integráció előkészítéséért felelős miniszteri biztos, valamint az intézmény igazgatója is. De nem a "rendszer kegyeltje" szerencsére :)
Most a versenyképesség múlik rajta.
Makizaj ebből egy betűt sem ért.
Új hozzászólás