A globális válság okozta valódi pánik és bizonytalanság csak tavaly év végére jelent meg össztársadalmi szinten - még nagyon friss és érthetetlen a lakosság nagy részének. Azonban ez nem változtatta meg a hazai kiskereskedelmet, csak a korábbi tendenciákat erősítette fel - derül ki a GfK Hungária kutatásainak legfrissebb adataiból. Míg a hipermarketek és a diszkontok értékbeli forgalma csökkent, addig a magasabb árszínvonalat képviselő szupermarketek és drogériák forgalma mind a teljes 2008-as évet, mind az utolsó negyedévet vizsgálva erőteljesen nőtt. 2008 utolsó negyedévében csökkentek a magyar háztartások vásárlásai a tej, a feldolgozott húsok és a mosószerek kategóriáiban. Ezzel szemben nem vásároltunk kevesebbet tésztából, sajtból, joghurtból és tisztálkodási szerekből....
Magyar kiskereskedelem: Az igazi gazdasági válság már 2006-ban elkezdődött
Forrás:
Pénzcentrum
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Kapcsolódó cikkek
Népszerű az Interneten
Itthon
- 2024. May 22., 20:55
Rober Fico csak a kezdet? – Orbán Viktor lividálása is felmerül
Nagyvilág
- 2024. May 22., 21:40
Nőknek is jöhet a kötelező sorkatonaság – Az új EP elsők között tárgyalja majd az ügyet
Itthon
- 2024. May 22., 21:12
Fontos változások jönnek a rollerezésben – Nemcsak a KRESZ változik meg, de drágább is lesz
További ajánlatok
Itthon
- 2024. May 22., 13:15
Ez az új felszerelés júliustól kötelező lesz az autókba
Itthon
- 2024. May 22., 08:59
Nem várt dolog történt a forinttal szerda reggel, mutatjuk a részleteket
Itthon
- 2024. May 22., 06:20
Szerdán is megtépáz bennünket az időjárás – Mutatjuk, hol sújt le a jégeső
Új hozzászólás