Úgy döntöttek, hogy a Budapest-Győr-Bécs vonal élvez most prioritást.

A MÁV megoldotta: a Budapest-Belgrád építéséről vitték át az anyagokat, hogy megújulhasson a győri vonalMTI/Czeglédi Zsolt

Átvittek minden szükséges anyagot a Budapest-Belgrád építkezésről a Budapestet Győrrel és Béccsel összekötő 1-es számú vasútvonalra, számolt – szemlézi az rtl.hu a Telex riportját.

Ez egészen pontosan azt jelenti, hogy egyik napról a másikra négyszer 29 kilométernyi sínt, talpfákat, munkagépeket és szakembereket vittek át A pontból B pontba.

A Biatorbágy és Szárliget közötti vasútvonal túl fontos ahhoz, hogy „hagyják szétrohadni”, ezért Lázár János még augusztus végén elrendelte az érintett 29 kilométeres szakasz teljes felújítását.

Lázár épp csak a felújításhoz szükséges 32 milliárd forintot nem tudta a MÁV rendelkezésre bocsátani.

Azonban elég nehéz ilyen gyorsan találni Magyarországon 29 kilométernyi, kétvágányú vasútvonalra való sínt és betonaljat, nagy teljesítményű felépítmény-cserélő gépet, és mindenféle egyéb vasútépítésre használt gépet az őket kezelő dolgozókkal együtt.

Itt jön azonban képbe az ország elsőszámú vállalkozója.

Ezt a feladatot az országban csak Mészáros Lőrinc vasúti pályaépítő vállalkozása, a V-Híd Zrt. segítségével tudták megoldani, amely alvállalkozóként csatlakozott a történetbe: a V-Híd munkagépeinek és munkásainak nagy része egyik napról a másikra otthagyta a belgrádi vonal építkezését, és átment a győri fővonalon dolgozni.

Forrás: rtl.hu, telex.hu

12 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
jesz
...nyugi...a kínai munkások folytatják. A belgrádi vonal építése nem állhat le...
csak úgy....
ez a sok buta fideszes gazdasszony már fölöslegesen erölködik, hiszen ök lopták ki magyarországból a szuflát 13 éven keresztül ,amit már sosem lehet pótolni! - nemzet és nép gyilkosok = fidesz
human
@Pegero: Már a kezdetektől fogva nem a kínaiak kedvére, hanem a magyaroknak kellett volna fejleszteni a vasútat. Persze ez hazaárulóknak nem egyértelmű.
izéke
Majd jól kihagyják a sínből is a vasat :D miért nem mágnesvasutat építenek?
Dr. Proktor
Jé, győzött a valóban fontos fontossági sorrend?
Péter2
Itt is látszik mennyivel fontosabb a nyugati irány .
jáger laszló
Lázár felmérte a helyzetet és úgy döntött,hogy a győri vonal elsőbbséget élvez!!!
Szerintem helyesen döntött ezúttal!!
csak ennyi
barátilag
J.L.
verőce21
@csak úgy...: 23:46) te egy összesküvés-elméletekben hívő, gyűlölködő buta paraszt...!
madlaci66
a zsírdisznónak meg a belgrádi vasút a fontos. Mi lesz ebből?
Lepényleső
...na ugye,- bár így nem lesz egy vasút se,de kettőbe lesz belekezdve?
S várhatóan mi lesz a vége,- amit a Lajos kezdett utat,- annak mehet szemléjére?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.