Úgy döntöttek, hogy a Budapest-Győr-Bécs vonal élvez most prioritást.
Átvittek minden szükséges anyagot a Budapest-Belgrád építkezésről a Budapestet Győrrel és Béccsel összekötő 1-es számú vasútvonalra, számolt – szemlézi az rtl.hu a Telex riportját.
Ez egészen pontosan azt jelenti, hogy egyik napról a másikra négyszer 29 kilométernyi sínt, talpfákat, munkagépeket és szakembereket vittek át A pontból B pontba.
A Biatorbágy és Szárliget közötti vasútvonal túl fontos ahhoz, hogy „hagyják szétrohadni”, ezért Lázár János még augusztus végén elrendelte az érintett 29 kilométeres szakasz teljes felújítását.
Lázár épp csak a felújításhoz szükséges 32 milliárd forintot nem tudta a MÁV rendelkezésre bocsátani.
Azonban elég nehéz ilyen gyorsan találni Magyarországon 29 kilométernyi, kétvágányú vasútvonalra való sínt és betonaljat, nagy teljesítményű felépítmény-cserélő gépet, és mindenféle egyéb vasútépítésre használt gépet az őket kezelő dolgozókkal együtt.
Itt jön azonban képbe az ország elsőszámú vállalkozója.
Ezt a feladatot az országban csak Mészáros Lőrinc vasúti pályaépítő vállalkozása, a V-Híd Zrt. segítségével tudták megoldani, amely alvállalkozóként csatlakozott a történetbe: a V-Híd munkagépeinek és munkásainak nagy része egyik napról a másikra otthagyta a belgrádi vonal építkezését, és átment a győri fővonalon dolgozni.
15 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Szerintem helyesen döntött ezúttal!!
csak ennyi
barátilag
J.L.
S várhatóan mi lesz a vége,- amit a Lajos kezdett utat,- annak mehet szemléjére?
Új hozzászólás