A Bajnai-kormány több tíz milliárddal csökkentené a közösségi közlekedés, így a MÁV költségvetési támogatását is. A pénznyelőként üzemelő vasúttársaság hatékonysága gyenge, főleg ha nemzetközi összehasonlításban tekintünk rá....

Forrás: Pénzcentrum
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

6 hozzászólásarrow_drop_down_circle

charlie
ilyen vasúthoz mondjuk még csak az országot se kell elhagyni...
bigyibogyo
Itthon közel 30 millióan ingyen utaznak,
ettol a mondattol kezdve lett az egesz cikk teljesen ertelmetlen
zsolti
@bigyibogyo: 30 millió alkalommal - gondolom úgy értették.

charlie
@zsolti: mondjuk egy cikknek nem kitalálósat kéne játszania, hogy találd ki, hogy mire gondolt az írója.
zsolti
@charlie: ja, de ez vmi szokás, máshol is hallottam már így használva, hogy "170 millióan utaznak vonaton évente" meg ilyesmi, és akkor nézel, hogy hol van itt ennyi ember? nem tudom mi az oka, hogy így fogalmaznak.
Evikati
30 évre visszatekintve a MÁV mindig feneketlen pénzeszsák volt. Ebből viszont nagyon sokan meggazdagodtak. Minden új, a vasút élére kinevezett vezető zsírosbödönnek nézte. Ehhez persze sógor-komaság, de minimum jó baráti kapcsolat kellett a politika területéről. Volt olyan vezérkar, akik tönkretették a MOL-t, majd a nagy végkielégítéssel odébb álltak. Hova? Hát a MÁV élére. Itt is még mélyebbre nyomták a vasúti közlekedést, majd nagy végkielégítéssel átnyargaltak máshová. Igen ám, de visszajárnak milliókért tanácsadónak. A mai vezér fizetéséről más sokat hallottunk, ám arról nem beszélnek, hogy erre az éves bérre milyen állandó juttatások rakódnak még pluszban. Itt kellene elkezdeni Bajnai úrnak az átvilágítást! Egyik volt vezető még ma is a barátnője útját egyengeti, aki fiatal nő létére milliókat keres havonta és kipöccinteni sem lehet, olyan a hátszele.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.