Van, akit még mindig át lehet verni túlszámlázással vagy a régi mérleghamisítós trükkökkel. Egyes vendéglátósok ezt ki is használják, ezért nem árt résen lenni! – Évente több mint 100 ezer panasz érkezik a fogyasztóvédelemhez. A legtöbb a nyári hónapokban. A vízparton a legnagyobb gondot és egyben csalási lehetőséget a dekára árult ételek adják – mondta Kathi Attila, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság szóvivője. Mint mondta, a legtöbben, sőt kivétel nélkül minden büfés vagy éttermes úgy méri az ételt, hogy abba a csomagolóanyag, vagyis műanyag vagy papírtálca súlyát is beleszámolják.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás