Az első napok tapasztalatai alapján minden eddiginél nagyobb érdeklődésről számolnak be az online biztosítási alkuszcégek képviselői. A tarifálások végeredménye és a tényleges átkötések azonban nem teljesen fedik egymást. A statisztikák azt mutatják, hogy az autósok nem minden esetben a legolcsóbb ajánlat mellett teszik le a voksukat. Egyre többet nyom a latba a társaságok ismertsége és a cégek iránti általános bizalom. A Pénzcentrum a szerző példáján keresztül igyekszik segítséget nyújtani a biztosító váltásban....
Forrás:
Pénzcentrum
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás