A múlt évben csaknem 70 százalékkal emelkedett a közösségi szájt reklámbevétele, így a Facebook hirdetésekből összesen hozzávetőleg 4 milliárd dollár bevételt ért el. A bevételek növekedése ugyan lassul, aggodalomra azonban semmi ok. A várakozások szerint még idén is 60 százalék körüli tempóban bővülnek a szájt reklámbevételei, így több mint 5 milliárd dollárra számíthatnak a tulajdonosok ezen a soron. Az eMarketer előrejelzése szerint 2014 végére nem egészen 8 milliárd dollárt söpör be a szájtot üzemeltető cég a hirdetésekből.
Forrás:
facebookhirek.hu
Feltöltő: facebookhirek.hu
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás