A céges Facebook-oldalak nemcsak az információadásra, illetve –szerzésre szolgálnak, hanem – főként az elégedetlen – fogyasztók is itt élik ki csalódottságukat, dühüket. A Facebook Timeline-ja az eddigieknél sokkal tágabb megjelenési lehetőségeket kínál a vállalkozások számára. A cégek ennek vélhetően örülnek, addig legalábbis, amíg meg nem indul az elégedetlen fogyasztók poszt-áradata. Sokan tájékozódnak ugyanis vásárlás előtt a szóban forgó cégről vagy termékről és esetleges elégedetlenségüket is a Facebookon fejtik ki – kézenfekvő módon. Annak ellenére teszik ezt, hogy több vállalkozás is deklarálja: Facebook oldala nem a „panaszkönyv” szerepét tölti be.

Forrás: facebookhirek.hu
Feltöltő: facebookhirek.hu
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.