A választási vereség utáni három napban Romney Facebook-oldalát átlagosan majdnem ezer ember hagyta ott óránként. Míg Obama nemcsak a választásokat, hanem a közösségi oldalakat is megnyerte, addig Massachusetts egykori kormányzóját ezrével hagyják ott az eddigi követők és lájkolók. A két elnökjelölt digitális támogatóinak tábora (legyen szó a Twitterről, Facebookról vagy egyéb közösségi oldalról) egészen a választások pillanatáig folyamatosan nőtt. Az eredmények kihirdetése után azonban láthatóvá vált, hogy az emberek szívesebben állnak oda a nyertes mellé: három nap alatt Romney 55 ezer lájkot vesztett a Facebookon, míg Obama majdnem 805 ezret szedett össze.

Forrás: hir24.hu
Feltöltő: Pilóta
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.