Az ország gazdasága korábban súlyos visszaesést szenvedett el azt követően, hogy a kormány jelentős strukturális reformokat és költségvetési megszorításokat hajtott végre. Az intézkedésekre azért volt szükség, mert a pénzpiaci válság kirobbanásával párhuzamosan a balti államokban kipukkadt egy ingatlanpiaci buborék.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
7 hozzászólásarrow_drop_down_circle
5 % 65 éven felüli ill.6 éven aluli,
a többi meg bliccel.
Tapasztalataim szerint azonban, azok közül, akiknek saját maguknak kell megvenniük az immáron 10.500,-forintos bérletet, mert nem fizeti a munkáltatójuk, tízből nyolc örökbérlettel jár. (Egy db buszjegy, amit kilyukaszt, amikor jön az ellenőr.)
De akkor mi a túrónak használja és milyen jogon várja el, hogy jobb legyen. Szemforgatás.
Mivel az autók fele otthon maradna, gyorsabb is lenne minden.
Mert annak a 25 % fizetőnek igen drága és veszteséges lesz mindig.
Megmaradna egy valag ellenőr és egyéb léhűtő akik rájuk csimpaszkodik fizetése.
Nem hiszem, hogy az utas által fizetett díj akár csak pár százalékot is elérne.
Új hozzászólás