Tíz évig tartó kivitelezési munka után átadták pénteken a Berlint és Münchent összekötő új vasútvonalat, az újraegyesítés utáni német gazdaságtörténet egyik legnagyobb szabású állami beruházását. A költségvetést és a kivitelezési menetrendet is tartották.

Forrás: napi.hu
Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

7 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
RonaGyuri
@desiro: ez a hét vicce; MO-n ez telességgel kizárt. Már csak tradicionálisan is! =))
desiro
@RonaGyuri: Nem is gondoltam komolyan.
RonaGyuri
@desiro: ami a tradíciót illeti a 70-es évek elején egy munkámhoz kiértékeltem az addigi kiemelt egyedi nagyberuházások "sorsát": terv vs. tény! =))
Clavigo
Na majd a " közeliek ",,, haverok,család,a nemstrómanok ,,megmutatják a balga németeknek,,,hogy hogyan is kell ezt csinálni..B.pest-Belgrád vonalon...
RonaGyuri
Legszebb öröm a káröröm,

s az sem zavaró, hogy semmi köze a dologhoz

A héten adták át a München-Berlin új korszerű vasútvonalat. Számunkra teljesen érthetetlen módón az eredetileg tervezett határidőre és költségkereteken belül.
A derék index.hu kaján vigyorral számol be róla, hogy osz’t mire mentek vele. Hiszen „az ünnepélyes átadás után rögtön kínos baki történt: egy vonat 2 órát késett.”. Sőt ha magadtól elsőre nem is ugrana be a kajánkodás bornírtság még beszámol róla, hogy „Volt, amikor egy órát állt a nyílt pályán, miközben három másik vonat is megelőzte.”.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.