Sokat reggelizünk otthon, fogy a müzli.
A legfrissebb közvélemény-kutatások szerint több mint 30 százalékkal nőtt az otthon reggelizők száma a koronavírus-járvány ideje alatt, ezzel párhuzamosan pedig bezuhant a gyorséttermi láncokban eladott reggeli menük aránya.
Több nagy élelmiszergyártó cég, mint például a Kellogg's, a General Mills, és a PepsiCo is arról számolt be, hogy rendkívül megnőtt a reggelikre az igény a koronavírus-járvány miatt, ugyanis értelemszerűen egyre többen otthon reggeliznek és nem munkába menet vásárolnak valamit.
Eddig úgy tűnt, befellegzett a gabonapelyheknek, az elmúlt négy évben ugyanis egyre csak csökkentek az eladások. A Nielsen piackutatása arra az eredményre jutott, hogy az Y generáció (tehát az 1981 és a 1996 között születettek) egyszerűen túl lusták ahhoz, hogy otthon, maguknak készítsenek reggelit, ezen azonban nagyot változtatott a járványidőszak.
Forrás: Blikk
Kép: Pixabay
1 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás