Úgy bebukott a Bud Light a transznemű-reklámmal, hogy elbocsátásokba kezdett, nagy bajban van a cég. A Bud Light "öntökönlövése" ismeretes: a cég úgy döntött, hogy reklámkampánya középpontjába egy transznemű tiktokkert helyez. Ennek egyik első következménye volt, hogy a söreladások óriási mértékben kezdtek zuhanni, a vállalat részvényének árfolyama is erősen ingadozik, ezen kívül pedig ötmilliárd dollárral csökkent a Bud Lightot gyártó cég értéke.
Forrás:
vadhajtasok.hu
Feltöltő: durbincs
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás