A 2008-as WTCC szezon eddig nem úgy alakult a három gyári BMW csapat számára, ahogy remélték. A bajor márka pilótáinak a 18 lehetséges dobogós helyezésből mindössze négyet sikerült megszerezniük. A hétvégi, franciaországi fordulót mégis bizakodva várják a BMW-nél. A tabellán 14 pont a lemaradása Andy Priaulx-nak az éllovas, SEAT-os Gabriele Tarquinihez képest. Ezt a hátrányt akarja csökkenteni a brit világbajnok: "Remélem, hogy Pau-ban feledtetni tudjuk az utóbbi versenyek nem túl sikeres szereplését. Bizakodásra adhat okot, hogy a tavalyi évhez képest jóval kevesebb ballasztot kell cipelnem. Pau-ban nagyon nehéz előzni, éppen ezért különösen fontos a jó rajtpozíció. "A BMW-sek közül a legtöbb pluszsúlyt (35 kg-ot) kapó Jörg Müller győzött már karrierje során a franciaországi pályán: "A tavalyi futamaim nem úgy alakultak Pau-ban, ahogy elterveztem. A pályát azonban nagyon kedvelem, ahogy minden más városi pályát is. 1996-ban megnyertem az ottani F3000-es versenyt. Több kanyarban is rendkívül magas kerékvetőkön kell átmenni, ami nem jellemző a többi utcai pályára. "Az elmúlt évben Augusto Farfusnak pozitív és negatív élményben egyaránt volt része a franciaországi futamok során: "Mindenképpen ez az egyik kedvenc pályám, mintha a monacói F1-es aszfaltcsík kicsinyített mása lenne. Pau-ban versenyezni egy különleges élményt jelent. Tavaly annak ellenére sikerült a dobogóra állnom, hogy az időmérő edzésen felborultam az autóval. " hirdetés // A mind a kilenc pontját még Curitibában szerző Félix Porteirónak nincs sok ideje keseregni a rosszul alakult valenciai hétvége miatt: "Az elmúlt évben a Pau-i volt az első utcai WTCC versenyem, és rögtön sikerült pontokat szereznem. A második futamban még a dobogóra is volt esélyem. A csalódáskeltő spanyolországi, hazai forduló után még örülök is, hogy a versenyek ilyen gyorsan követik egymást. "A pont nélkül álló Alessandro Zanardi lehetőséget lát arra, hogy megszakadjon eddigi rossz sorozata: "Tavaly nagyon élveztem a második Pau-i futamot. A mezőny végéről indulva, körről-körre jöttem előre, végül a nem túl szerencsés kilencedik helyig jutottam. A franciaországi pályán nagyon nehéz az előzés, ami igaz a többi utcai versenyre is. Vannak azonban olyan szakaszok, ahol érdemes megpróbálni. "

Forrás: motor-sport.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.