Alapszabály, hogy semmilyen kiállított terméket nem szabad megvenni, bármekkora a kedvezmény. Legfőképp azért nem, mert 500 %-al nagyobb az esélye, hogy valami létfontosságú alkatrész elkavarodik visszacsomagolásnál. Noémi a Baumaxban szembesült a jelenséggel, azóta még csak 2 hónapja várja a hiányzó elemet, hogy a zuhanykabinból ne az alsó szomszédra csorogjon a víz:Lakásfelújításba vágtam bele (nő létemre nem is értem, hogy merészkedhettem erre a gondolatra), melynek része volt a fürdőszoba felújítás is. Elmentem a Baumaxba, vidáman, hogy elvileg az egyik legnagyobb készletekkel rendelkező áruházban gyűjtsem össze az ehhez szükséges dolgokat. Többek között vásároltam egy kiállítási darab zuhanykabint féláron, azt gondoltam milyen ügyes vagyok. Később már nem ezt gondoltam. A házhoz szállítás nagyon "profin" úgy történt, hogy az összes darabja egy NYITOTT dobozba volt behányva, csörgött zörgött (gondolom néhol pár darab ki is eshetett belőle). Összeszerelési útmutatót sem mellékeltek, e-mailen nagy nehezen küldtek bolhafaszányi méretű ábrákat, a neten bogarásztam és egészítettem ki az emlékeimet, hogy hogyan is nézett ki ez az áruházban....[...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.