A robotok nemsokára kénytelenek lesznek átvenni a követelésbehajtás funkcióját is a nem túl hatékony emberektől. Hába értesítik a rég felmondott ügyfeleket egyszer már sztornózott hibás számlákról, ha azok potom 35 km-es utazásokkal, mindenféle szedett-vedett papírokkal kimosakodják magukat. Az elmúlt napokban olyan inkorrekt és becstelen eljárás ért a Digi Kft. részéről, hogy azt kénytelen vagyok megosztani Önökkel és a közösséggel. Kezdem az elején, ami bizony több éve volt már:[...] Bővebben!
Forrás:
Tékozló Homár
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás