Lehet, hogy Pekingben minden sarkon lehet Rolexnek látszó tárgyat venni tíz dollárért, de az is biztos, hogy ha valaki eredetit szeretne, akkor bizony mélyen a zsebébe kell nyúlnia. Jóval mélyebben, mintha Európában tenné ugyanezt, Kínában ugyanis baromi drágák a luxusholmik. Tavaly 35 százalékos volt az ázsiaiak felára ugyanazon termékek esetében, ami rengetegnek hangzik, ami idén az euró nemzetközi gyengélkedése miatt már 50 százalék közelébe került. Ez a gyakorlatban annyit tesz, hogy egy komolyabb Louis Vuitton bevásárláshoz már jobban megéri venni egy Peking-Párizs repülőjegyet és szállást foglalni egy hétvégére, mintsem betérni a helyi LV üzletbe. A kínaiak európai luxusinváziója - jelenleg az európai luxuscikk-vásárlások ötöde köszönhető a kínaiaknak - viszont egy bizonyos mértéken túl a márkáknak sem jó. A tehetős vevőkör ugyanis elpártolhat a helyi üzletektől, pedig ha azokban vásárolnak, azzal nem csak ökológiai lábnyomukat csökkentik, de a márkák profitjához is nagyobb mértékben járulnak hozzá. Kínában ugyanis nem csak az adóterhek miatt drágábbak a luxusholmik, hanem bizony a haszon is nagyobb arrafelé a Gucci pulcsikon. [...] Bővebben!

Forrás: Burzsuj
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.