Diána 5 éve nem tudja megszüntetni egy halott rokonjuk előfizetését, ami azért különösen kellemetlen, mert rajtuk próbálják meg behajtani: 2007-ben sajnálatosan elhunyt egy kedves közeli rokonunk. Több szolgáltatónál is jelezni kellett, mi történt és a szolgáltatásokat megszüntetni, ugyanis a ház azóta is lakatlan. (elég rossz állapotú) Minden szolgáltatónál sikerrel jártunk, kivéve a vezetékes vonalat üzemeltető T-mobile-nál. Még hónapokig fizettünk számlákat, és közben többszörösen igényeltük a szolgáltatás megszűntetését. Nem történt érdemben semmi. Mikor abba hagytuk a fizetést, már ők kerestek minket, és bejegyeztek mint tartozó fél pedig még az örökösödési eljárás sem zajlott le, és nem egyenes ági rokonok vagyunk. A szerződés nem a mi nevünkön volt, nem is volt náluk semmilyen szerződésünk. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.