Erik összezúzott csomagja miatt a kártérítés visszautasítása után újabb vizsgálatot kért a Postánál, majd rövidesen panaszt tett az NFH-nál is. Innentől már csak 2 hétbe telt, hogy visszahívják, és fizetnek: A Blog rendszeres olvasói talán emlékeznek még korábbi ügyemre a Magyar Postával. A többieknek egy rövid összefoglaló az "előző rész tartalmából":- MPL Vaterafutárral küldtek nekem egy árut, törékenyként, értékbiztosítással- Az online megrendelő rendszer hibás működése miatt a törékeny jelölés lemaradt az általa generált címiratról- A csomag a szállítás közben megsérült- A Posta majd egy hónapig ült az ügyön, majd elutasította a kártérítési igényemet, arra hivatkozva, hogy márpedig a csomag nem törékenyként lett feladva. (Annak ellenére, hogy a címiraton feltüntetett postaköltségből egyértelműen megállapítható a törékeny kezelés opció igénybevétele.)Ahogy korábban megígértem, most röviden megosztanám veletek, hogy hogyan végződött a dolog. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.