Képzelhetik mennyire pörög még mindig a Mikulásbiznisz így január végén. Naiv ügyfél ezért nem érti, hogyan nem sikerült időt szakítani a tavaly meghiúsult látogatást sztornózni: Tavaly történt, hogy elhatároztuk, gyermekünk élete első Mikulás élményét Mikulás rendelés útján szeretnénk felejthetetlenné tenni. Ez sikerült is, csak nem úgy, ahogyan szerettük volna. Az interneten rákeresve találtuk az alábbi szolgáltatót. Önmagát "Egy felejthetetlen élmény gyermekének" szlogennel reklámozza. Telefonon meg is kerestük, a megbeszélt módon egyeztettük is a szolgáltatás időpontját. A Mikulás Bácsi jelezte, hogy utaljuk át vagy fizessük be előre a szolgáltatást, így még némi kedvezményt is biztosít, hiszen jóval idő előtt jelentkeztünk. Boldogan fizettük be a megbeszélt összeget, hiszen úgy éreztük a kisfiunknak örömet szerzünk majd. Bő egy hónap múlva eljött a Mikulás vizitjének időpontja. Reggel fel is hívtam a Mikulás Bácsit, hogy minden rendben van-e, mondta, hogy igen, várjuk nyugodtan, a megbeszélt időpontban jönni fog. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.