Telefont szervizelni mindig fájdalmas, főleg ha a kijavított problémák helyére újak érkeznek. Volt, aki ki tudta cseréltetni emberi időben? Naiv ügyfél 2 hónapnál jár, és lassan azért szeretné használni az előfizetését. Tisztelt Ügyfélszolgálat! 2013. január 8-án vásároltam Önöknél egy készüléket. A vásárlás helye: 3485 - Allee Megastore T-Pont - 1117 Budapest, Október Huszonharmadika utca 8-10. Készülék típusa: Nokia Lumina 820/SL BLACK. A készüléket a kijelző hibája miatt 2013. február 2-án visszavittem a Westendben található üzletükbe (Integra Connect Kft.). Itt átvételre került javításra (érdeklődtem csere lehetőségéről is, azonban ezt elutasították). A javítás elkészültéről telefonos érdeklődésemre kaptam visszajelzést. A telefonért 2013. február 13-án mentem el, azonban a hiba, amellyel a készülék eredetileg leadásra került, továbbra is fennállt, sőt két darab karcolás is keletkezett a kijelzőn, mely átadáskor még nem volt rajta. Ez a munkalapra felvezetésre is került. Ekkor kértem a készülék cseréjét, mivel a hiba nem került javításra. A kolléga átirányított a Westendben található másik üzletükbe: Westend T-Pont. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.