Dániel a hajára kenheti a Monstertől nyert bukósisakját, mert nem elég, hogy túl nagy, még törött is. A Monster csere helyett a Postához irányította reklamálni, aztán az olasz gyártóhoz. Nerm érzik, hogy mennyire kínos? A segítségüket szeretném kérni. Egy nyereményjátékra jelentkeztem. Majd egy pár hét múlva kaptam az értesítést, hogy azon szerencsés nyertes között vagyok, aki egy bukósisakot nyert. Felvették velem a kapcsolatot, majd az adategyeztetés után 4 hétre meg is érkezett a nyeremény. Viszont a csomag kibontása után döbbentem meg igazán. Amit küldtek sisak, az egyik részénél el volt törve. [...] Bővebben!
Forrás:
Tékozló Homár
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás