MAGYARORSZÁG – Véget ér a trükkös árubemutatók és a fogyasztói csoportok aranykora. A telefonos ügyfélszolgálatok sem várathatják akármeddig az ügyfeleket, ha a parlament és a kormány elfogadja fogyasztóvédelmi törvény tervezett szigorítását. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság a napokban megbírságolt egy szolgáltatót, mert egyik ügyfele 20 percig várakozott hiába a telefonban.

Forrás: Blikk
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.