István a Telekom Facebook oldalán panaszolt be egy tahó szervizpontot, ahonnan elhajtották 2 hetes iPhone 5 telefonjának képernyőhibájájával. Egy Apple-üzletben kiderítették, hogy gyári a repedés, de ők sajnos nem cserélhetik, csak a Telekom: "Kedves" Telekom! Mivel eddig minden más fórumon falakba ütköztem, gondoltam megosztom itt is tapasztalataimat, hátha más is tanul belőle. Egy két hete aktivált iPhone 5öt szerettem volna garanciális javításra bevinni az Allee-ban található szervizükbe, melynek a kijelzője hibás volt. Az ott foglalkoztatott "szakember" azonnal visszautasította az igényemet, mondván, "kijelzőt nem javítanak, én tettem biztosan tönkre". Érdeklődésemre, hogy milyen lehetőségeim vannak, amennyiben nem értek egyet ezzel a véleménnyel, azt a választ kaptam, hogy mehetek a bíróságra... [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.