Naiv ügyfél megérdeklődte a Cordon Electronicsnál, mennyibe kerülne okosórája összetört kijelzőjének a cseréje, amire a válasz az volt, hogy 2500 forint bevizsgálási díj után megmondják: Pár hónapja vettem egy Sony SmartWatch modellt. Ez egy bluetoothos, okos karóra, mely androidos okostelefonokkal kommunikál, és kiegészítőként használva üzeneteket, emaileket, hívásokat (...) jelenít meg. Sikeresen betörtem a kijelzőjét, melynek javíttatására árajánlatot kértem a szakszerviztől. Tettem ezt azért, hogy tudjam nagyságrendileg mennyibe kerülne bele, egy érintős OLED kijelző (+munkadíj persze), és dönthessek, megcsináltatom-e vagy veszek újat. (Vettem...) Sajnálatos módon a Sony mobilos szakszervize egy szerződött szerviz, a híresen hírhedt Cordon Electronics Kft. Hírhedt, mert rengeteg a panasz a munkájukkal kapcsolatban, sok a Vásárlók könyvében található panaszbejegyzés is. Ráadásul nem csak Sony termékeket, többek közt Samsung modelleket is javítanak... [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.