Már több mint 200-an jelentkeztek a Kensington-palotában lévő teljes munkaidős állásra, hogy Katalin hercegné személyi asszisztensei lennének – írja a Blikk.hu.

Bárki jelentkezhet Katalin hercegné személyi asszisztensének, itt vannak a követelmények

Fotó: JUSTIN TALLIS / AFP

A munka heti 37,5 órában zajlik majd, amiért évi 27 500 font (átszámítva több mint 12 millió forint) fizetés jár majd. A királyi palota adott fel egy álláshirdetést, hogy személyi asszisztens keresnek Katalin hercegné számára. A LinkedInre felkerült hirdetésre már több mint 200-an jelentkeztek, aki azonban be akarja tölteni a pozíciót annak igen komoly elvárásoknak kell megfelelnie.
A szerepkör összefoglalója így szól:

Ez egy izgalmas lehetőség arra, hogy csatlakozzon személyi asszisztensi csapatunkhoz és betöltse a helyettes személyi titkár pozíciót Cambridge hercegnőjének támogatására. Ez a szerepkör széleskörű adminisztratív és operatív támogatást nyújt a fő személyi asszisztensek.

A munkakör feladatai közé tartozik majd a titkári napló vezetése, értekezletek szervezése és a levelezés figyelemmel kísérése. Az egyéb feladatok közé tartozik többek között a királyi látogatások és rendezvények támogatása, az utazások megszervezése és a találkozók jegyzőkönyvezése.

A sikeres pályázóhoz korábbi titkári és adminisztratív tapasztalat, kiváló informatikai, szervezeti kommunikációs és interperszonális készségek, valamint bizonyított nyomás alatti munkavégzési képesség szükséges, a higgadtság és szigorú határidők betartása mellett.

Az állásra jelölt kritériumok között szerepel még a „tapintatosság, diszkréció és a titoktartás minden helyzetben”, valamint „az Egyesült Királyságban, a Nemzetközösségben és a világszerte élő közösségek sokszínű ismerete”.

Forrás: Blikk.hu

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

simmering73
Egy millió forint havonta? Inkább magyar politikus akarok lenni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.