Ritka, váratlan és üdítő pillanat, amikor az ember egy reklámtól kap filmszerű élményt, sőt, annál egy picivel talán többet is. A Philipsnek sikerült a nagy feladat, egy gigantikus költségvetésű, 2 perc 19 másodperces reklámmal, amit a 21:9 arányú tévéihez készített. Visszaköszönnek a Mátrix leghatásosabb jelenetei egy rendhagyó vírusmarketing keretei között.

Forrás: prae.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.