Közeleg a Superbowl és ilyenkor a reklámokon is jóval nagyobb a hangsúly, a gyártók kifejezetten erre az alkalomra készítenek spotokat. A Motorola úgy döntött saját szlogenjével megy neki az Apple-nek. Az Apple ugyanis 1984-ben azzal húzta az IBM-et, hogy egyeduralkodók a piacon, ideje a sokszínűségnek, szabadságnak, stb. A Motorola most ugyanezt dörgöli az Apple orra alá, hogy túlzottan egyeduralkodó, egyendizájnja van, és hiányzik a júzerek szabadsága. A harc folytatódik. Via BGR
Forrás:
Bigyóblog
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás