Bemutatkozott az új Lexus LS. Alapesetben marad a visszafogott elegancia, de aki sportosabb LS-re vágyott, az mostantól megkapja. A csúcsmodell továbbra is hibrid.
Forrás:
Vezess.hu
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
8 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Nem volt egy fürge ürge (130 a vége) de bizony öt ember is kényelmesen tudott benne utazni.
Voltunk kint Fridrichsafenban (Bodeni tó német oldala) rádióamatőr világtalálkozón és ketten felváltva egy seggel kényelmesen lenyomtuk a távot!
12 óra oda és 14 vissza.
Senki nem volt fáradt, nem nyomorgott, tehát ilyen autót már nem szabad gyártani!
lh3.ggpht.com/-kY5wKv6Wlts/TF6ePohWf1I/AAAAAAAAEIM/lr39JrvTwwg/VAZ%252520LADA%2525202101%252520201008%252520029.jpg
És ilyen volt a többi korabeli kocsi, nemcsak a keletiek, de a nyugatiak is.
A legtöbb mai, modern autóknál viszont annyira formatervezettek a hátsó ülések, hogy csak a két szélső kényelmére gondolnak, ott alakítanak ki teljes értékű ülőfelületet, míg a középső utas többnyire jóval kényelmetlenebb, magasabban fekvő, kakasülő jellegű púpon kénytelen helyet foglalni, ráadásul általában csak kétpontos biztonsági öv jut neki. (Sokáig még fejtámlát sem tettek középre, igaz, ennek elsősorban praktikussági okai voltak, hogy tolatáskor ne akadályozza a vezető kilátását hátrafelé.)
Például (második generációs Citroën C5):
hasznaltauto.medija.hu/2688/5998300_10.jpg?1343728200
Nagyon kevés az olyan típus, ahol hátul is három egyformán kiképzett ülés van, és a középső utas számára is hárompontos öv áll rendelkezésre, s érdekes módon többnyire ezek is drága, nagyméretű, sportosabb jellegű autók.
Én második gazdája voltam az autónak és csak tankolnom kellett.
Ma már ilyen autót senki nem gyárt:(
Új hozzászólás