Bemutatkozott az új Lexus LS. Alapesetben marad a visszafogott elegancia, de aki sportosabb LS-re vágyott, az mostantól megkapja. A csúcsmodell továbbra is hibrid.

Forrás: Vezess.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

8 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
lópicigáspár
@Zsoel: Akkor ezt biz nem családi autónak szánták. :-)
Zsoel
@lópicigáspár: Hát, a Lexus általában nem arról híres, hogy olcsó, kompakt, alsó-középkategóriás kocsikkal terítené be a piacot. :)
gyevi_biro
Amíg aktív voltam addig cápaorrú 240 -es Diesel Mercim volt.
Nem volt egy fürge ürge (130 a vége) de bizony öt ember is kényelmesen tudott benne utazni.
Voltunk kint Fridrichsafenban (Bodeni tó német oldala) rádióamatőr világtalálkozón és ketten felváltva egy seggel kényelmesen lenyomtuk a távot!
12 óra oda és 14 vissza.
Senki nem volt fáradt, nem nyomorgott, tehát ilyen autót már nem szabad gyártani!
Zsoel
@gyevi_biro: Nem arról van szó, hogy nyomorogna az ember egy mai ötülésesben, csak ha megfigyeled, a hetvenes évekig "egybeszabott" hátsó üléseket készítettek a kocsikba. Ha megnézel egy '74-es ezerkettes Zsigulit (azért mondom ezt az autót, mert ilyenünk volt, tehát tudom, miről beszélek), a hátsó ülése sima. Ahány ember ül bele, annyi fenék alatt süpped be a kívánt formára. Íme (ez mondjuk 1976 utáni kivitel, de a lényegen nem változtat):

lh3.ggpht.com/-kY5wKv6Wlts/TF6ePohWf1I/AAAAAAAAEIM/lr39JrvTwwg/VAZ%252520LADA%2525202101%252520201008%252520029.jpg

És ilyen volt a többi korabeli kocsi, nemcsak a keletiek, de a nyugatiak is.

A legtöbb mai, modern autóknál viszont annyira formatervezettek a hátsó ülések, hogy csak a két szélső kényelmére gondolnak, ott alakítanak ki teljes értékű ülőfelületet, míg a középső utas többnyire jóval kényelmetlenebb, magasabban fekvő, kakasülő jellegű púpon kénytelen helyet foglalni, ráadásul általában csak kétpontos biztonsági öv jut neki. (Sokáig még fejtámlát sem tettek középre, igaz, ennek elsősorban praktikussági okai voltak, hogy tolatáskor ne akadályozza a vezető kilátását hátrafelé.)
Például (második generációs Citroën C5):

hasznaltauto.medija.hu/2688/5998300_10.jpg?1343728200

Nagyon kevés az olyan típus, ahol hátul is három egyformán kiképzett ülés van, és a középső utas számára is hárompontos öv áll rendelkezésre, s érdekes módon többnyire ezek is drága, nagyméretű, sportosabb jellegű autók.
gyevi_biro
@Zsoel: No a második bekezdéseben le is írtál mindent.
Én második gazdája voltam az autónak és csak tankolnom kellett.
Ma már ilyen autót senki nem gyárt:(
Zsoel
@gyevi_biro: Megváltoztak az igények.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.