Egyszer már döntöttek a megépítéséről, most széles körű társadalmi egyeztetést szeretnének. Kerpel-Fronius Gábor főpolgármester-helyettes az ATV Start műsorában beszélt arról, hogy – bár 2020 februárjában a Fővárosi Közfejlesztések Tanácsának (FKT) ülésén döntés született a Galvani híd megépítéséről – a főváros elkezdte vitatni a híd forgalomcsillapító hatását.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
az utóbbi kettőben pikáns és érdekes, de egyáltalán nem meglepő hírek gyűttek, nekem az első túl csendes
Érdekes , de egyáltalán nem meglepő hír, hogy a hivatal semmibe véve a szakemberek fenntartásait erőltetett mentben erőszakolja a ruszki vakcinát. Az igazat megvallva nagyon úgy tűnik, hogy et nem, vagy nem csak politikai kérdés, mert egyértelmű adatok utalnak arra, hogy – a kínaival együtt – több mint 10szereésben kerülnek (legalább is nekünk adófizetőknek) mint az EU-s beszerzésű vakcinák.
Mindeközben folynak a híd-csaták. A megújult Lánchíd csata - ahol már ott tartunk, hogy a derék tarlós NER-társ taxatíve lehülyézte az utódját - mellett új fordulatot vett a 24-es orbáni olimpia egyik presztizs beruházása: a Galvani híd!
Túl az egyébként is nagyon nem nyilvános – na jó azt tudni, hogy a tervek meghaladták az 5 milliárdot – költségeken (egyes számítások a megyeri költségeken túl de még 100-on belül becsülnek) a közlekedési fontossága is erősen véleményes.
S ebben is – mert a 24-es olimpia is összehozza őket – sok közös van az ennél 3szor nagyobb költségű, s teljesen felesleges atlétikai stadionnal. Sajnos a fővárosnál (és az ellenzéknél úgy általában) süket fülekre találtak az ellene kezdeményezett aláírásgyűjtések.
Az okokat keresve, nem csak az atlétikai stadionnál, ahol ez egyértelmű, de a hídnál is fellehet fedezni NER-arisztokrácia érdekeit. Elsősorban a budai hídfő környéke fejlesztésében tüsténkedőknek jön jól.
Csak a májam – meg a tisztesség - miatt kell hozzátegyem a most kiebrudalni – legalább is Lázár NER-társ már beindult ebben az irányban – szándékozott kisker-multik esetében kicsiz másképp volt, pl. az Auchan és Cora nem csak az infra-struktúráját építette mega, de a környezetet (teljes környéki úthálózat) az állam helyett!