Amikor belépünk egy boltba, nem is gondolnánk, hogy az áruházláncok számos eszközt bevetnek, hogy még több és több pénz elköltésére vegyenek rá minket. Vásárlóik legapróbb mozdulatait is kielemzik, majd a kutatások és elemzések eredményét felhasználva úgy helyezik el a termékeket, hogy a tudatalattinkra hassanak. Nem véletlen a fejünk felett lógó hirdetés, ahogy az sem, hogy zöldségekbe és gyümölcsök várnak minket a bejáratnál. A Pénzcentrum.hu nemcsak azokat a trükköket gyűjtötte össze, melyekkel vásárlásra csábítanak a boltok, de azt is megmutatjuk, mit tehetsz, hogy hó végén sokkal több pénz maradjon a zsebedben.
Forrás:
Pénzcentrum
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
25 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Beszélnek a vásárlás válságáról, az arany válságáról, a színház válságáról, a nyomtatott regény válságáról, a népképviseleti válságról, a család válságáról, a házasság válságáról... A válság divatos.
Ezek a válságok valamikor mégiscsak véget érnek. De akkor bizonyára nem azt jelentik, hogy a válság megoldódott, hanem azt, "a válság válságban van!" :)
Új hozzászólás