Ahogy az várható volt Eva Rezesova – csütörtökön 9 évre, közlekedési bűncselekmény miatt elítélt szlovák nő – kezdeményezi áthelyezését szlovák börtönbe – írja a HVG riportjában.

Novák Péter, Rezesova ügyvédje elmondta, hogy hazájában, Szlovákiában szeretné ügyfele letölteni a büntetését, hogy két kisgyermeke közelében lehessen és könnyebben tudják tartani a kapcsolatot.  

Kettő engedélyt kell megszereznie ehhez Rezesovának, egyrészt Magyarországét, amit az illetékes Igazságügyi Minisztérium attól tesz függővé, hogy „szolgálja-e beilleszkedését a társadalomba”, másrészt a szlovákok engedélye szükséges, ami nyilvánvalóan megkap Meciar közlekedési miniszterének, Szlovákia második leggazdagabb családjának a utóda. Ráadásul a szlovák konzul is támogatója, hiszen nem sok szlovák állampolgár ellen végigvitt eljárást ülnek végig, ahogy az ő tette, Rezesova – a négyes halálesetet követelő autóbaleset okozója – tárgyalásának esetében. 

A HVG rákérdezett a konzulnál, hogy volt-e még olyan ügy, amit végigkövetett, de elutasította a nyilatkozatot: „Ezúton tájékoztatom arról, hogy a konzul hatásköre a médiával való kommunikációra nem terjed ki. A feltett kérdésekkel megkeresheti a Szlovák Köztársaság Külügyminisztériumát" – zárul a Rezesova-ügy folytatásának a beszámolója.

74 hozzászólásarrow_drop_down_circle

1magyar
Ott is a gazdagok kormánya uralkodik. Összezárnak.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
1magyar
Ott is a gazdagok kormánya uralkodik. Összezárnak.
troppauerhumer
Igen ,engedjék haza,meggyőződésem,hogy politikai ítélet született (annak ellenére,hogy valóban súlyos bűncselekmény,ám miért engedte ki/haza az elkövetés után az első Orbán Viktor Mehály bírósága?nem beszélve a helyszínlelő rendőri óriási szakmai hibákról,amik a bizonyítást erősen kétségesség tették)a közvélemény- előzőleg felspanolt -lásd a Navracsics hazudott a kiadatást illetőleg,uis való igaz ,hogy az ír jogrendszer nem teszi lehetővé a kiadatást -lecsillapítására és a FideSS népszerűséghajhászása mintegy választási árukapcsolás -összekötve,de a köztörvényes bűnözők is megkapják ezt a lehetőséget.
1magyar
Vigyék, eddig is sok pénzünkbe került már!
libellle
@troppauerhumer: A baltásröl meg ne is beszéljünk!!!
Cicamama55
Hazamegy és utána megünneplik az ő hazatérését is, s szabadon élhet tovább, mint a "baltás"? Mi lenne, ha nem lenne vagyona. Vajon hogyan döntöttek volna?
Senara
Nem a védelmébe , de az Ír gázoló is hazamehetett !
troppauerhumer
@troppauerhumer: ha valakinek nem tiszta ,a tisztánlátás kedvéért a példa :"miért engedte ki/haza az elkövetés után az első Orbán Viktor Mehály bírósága ..lásd a Navracsics hazudott a kiadatást illetőleg,uis való igaz ,hogy az ír jogrendszer nem teszi lehetővé a kiadatást "..az ír gázoló esete,ugyanezen eljárás megilleti őt is,bár Orbanisztánban a jog nem mindenkire egyformán vonatkozik,vannak egyenlők és még egyenlőbbek és van a kuss...
perfekt
Miután szakértőket--és ügyvédeket-mentettek fel,a megvesztegetések miatt--van az a pénz--hogy hazamehessen.Persze a nemzetek közötti egyezmények ezt engedik is.Kérdés az T.olvasók!--egy törvényi szabályzatban,miszerint "szolgálja e beilleszkedését a társadalomba"te mit mondanál???Így aztán nemsokára olvashatjuk--láthatjuk,hogyan is vigad egy "magyar"? négyszeres gyilkos.
1magyar
Jó dolguk van akik Mo-on magyarokat gázolnak, nem igen büntetik őket.
bretagne
@Vasárnapiiskolás: A baltásról azonnal döntöttek. Őt rögtön kiadták.
tivoli
@bretagne: ma, 13:58
Safarov a büntetéséből 8 évet leült, mielőtt kiadták.
human
@tivoli: Ha nincs a fidesz, még most is ott ülne. Nem hiába nem adták ki az szocik.
1magyar
@Horizont: Akkor is elégedett lennél ha a te szüleidet gázolta volna halálra?
human
Én kiemelném a bírónő éles meglátását. Azaz meglátta, hogy Rezesova nem bánta meg eléggé a tettét, azaz amit bánt, hogy se család, se buli pár évig. Sajnálta magát, hogy ilyen helyzetbe került.
tivoli
@human: ma, 14:24
Most hozta úgy a külpolitikai helyzet, különben nem került volna elő ez az eredetileg köztörvényes eset.
1magyar
@Horizont: Mert azt mondod fent demagóg vagyok.
1magyar
@Horizont: Akkor elbeszélünk egymás mellett, én értem mit gondolok te meg érted te mit gondolsz.
volvós
Remélem, valaki lesz olyan tökös az elhunytak családtagjai közül, hogy egy Kalasnyikovval meglátogatják a ribancot a szlovák nyaralójában... Szemet szemért, fogat-fogért alapon !!!
m.macskosz
@Senara: Az egy hatalmas bírói tévedés volt!
Azt HITTÉK, hogy majd visszajön és leüli a büntit.
Tisztára, mint a 16%-os szja: akik nyertek a bulin,
majd befektetik, itthon,
meg költekeznek itthon,
meg munkahelyeket teremtenek itthon.
Tévedtek.
Tegnap idéztek a facebookról (azt hiszem) az ATV-ben egy hozzászólást,
miszerint gratulálnak a magyar bíróságnak az ítélethez, itthon ti.: Szlovákiában
már szabadlábon lenne!
m.macskosz
@Horizont: ma, 12:35 Igen, a törvény nagyon nem tükrözi az EMBEREK igazságérzetét.
Márpedig az emberek nem vérszomjasak általában, csak tudnak különbséget tenni egy
Császár Előd-féle büntetés és egy tyúklopási ítélet között.
m.macskosz
@tivoli: ma, 14:16

Linket, ha kérhetnék...
pityuka
Lehet, hogy lemaradtam róla annakidején, de. Vizsgálták azt, hogy miért kapott lángra tűzgolyóként az az autó? Nem lehet, hogy valami hiba volt rajta? (Hibás üzemanyagtank, stb). Számtalan szörnyű balesetet látunk (sajnos), felismerhetetlenségig összegyűrődött autókat, mégis a legritkább esetben gyulladnak ki. Meggyőződésem, ha nem gyullad ki, nincs négy halott.
m.macskosz
@tivoli: Bakker, lányos zavaromban nyomtam egy lájkot.
Téves, bocs! Meg ne haragudj, de a mno nevű szar, még most sem mérvadó ,
sőt, mivel a köpönyegforgatókat jobban utálom, mint a fidesz megvezetetteket,
ez a link olvasásra alkalmatlan.
m.macskosz
@pityuka: Ezt most ugye csak azért kérdezed, mert van internet-hozzáférésed, van kezed és látsz is?
Ezt a riherongygyilkost ezer és egy szakértő, ügyvéd és egyebek
próbálták kimosni a mocsadékból,
gondolod, hogy nálad van a bölcsek köve?
tivoli
@m.macskosz: ma, 18:38
Akarsz másikat?
Lehet, hogy a mno szerinted szar, de nagyjából lefedi az igazságot. Nézz utána más forrásoknak, elég ha beírod a keresőbe, hogy Safarov ügy. Vagy valami hasonlót. Ezer különböző megfogalmazást ír ki, de a lényeg ugyanaz.
És utána nézhetsz az Azeri-Örmény "nézeteltérésnek" is Hegyi-Karabah ügyben. Legalább olyan keserves a történetük, mint Izrael-Palesztináé.
bretagne
@tivoli: Ez így van, de nem tudom, hány év volt a büntetése. És úgy adták ki, hogy majd otthon folytatja. Helyette ünnepelték és nemzeti hős lett.
tivoli
@bretagne: ma, 18:48
Először életfogyt, aztán mérsékelték 15 évre, melynek a bő felét leülte.
És igen, úgy adták ki. hogy folytatja. Talán a magyarok akadályozták meg?
Gondolj bele, ha fordítva lett volna, az örmény is ünnepelte volna saját "hősét".
m.macskosz
@tivoli: Tivoli!
Lehet, hogy félreérthető voltam, ezért ismétlem: a mno nem mérvadó hírforrás
számomra.
Bárhogy is történt, a magyar emberek semmibevétele az, amikor ilyen bírósági döntések
születhetnek.
Sajnálatos módon nem is a baltás gyilkos, az ír gázoló, Császár Előd, Stohl, Damu, Zuschlag vagy Zalatnay vagy a szlovák milliomosnő büntetése a fontos, hanem az, hogy a jog és az igazság Qrvára nincs szinkronban egymással.
E.R.büntetése, mivel a magyar jog ilyen balfék, rendben van, hála a bírónőnek, aki azért nem szeretett volna bosszúszomjasnak tűnni, ám emberből volt, szerencsére!
pityuka
@m.macskosz: Csak kérdeztem. Nem követtem az ügyet. Egyxébként mit szedsz?
m.macskosz
@pityuka: 500 mg-os "C" vitamint a TEVA-tól.
tivoli
@m.macskosz: ma, 19:09
Akkor most nem értem, hogy mit akarsz ebből kihozni?
m.macskosz
@tivoli: Sommásan: a magyar törvények és alkalmazásuk szarok.
tivoli
@m.macskosz: ma, 19:29
Ez biztos. De a törvényeknek van egy rossz szokásuk, nem mindenkire egyformán vonatkoznak.
m.macskosz
@tivoli: A törvények normális helyeken kikezdhetetlenek.
Sajnos tudjuk, látjuk, tapasztaljuk, hogy a pénz beszél...
...és nem csak a mi kies kis hazánkban...:(
Desischado
Kvés a 9 év, hiszen négy év múlva szabadul, mert ki fogják hozni, bár ne lenne igazam! Azt nem birom megérteni, hogy simán életfogytiglant is kiszabhatott volna a bírónő! MIÉRT NEM TETTE MEG?!?!?!?!
Desischado
@m.macskosz: Egyetértek, de Damu estét kivenném, mert nagy a valószínűsége, hogy nem követte el, azt, amivel megvádolták. Csak timike meg a barátja nagyon szerette volna rács mögött látni. Nem tudták azonban rábizonyítani, és rengeteg furcsaság van ebben a történetben. É ha hazaengedik, borítékolom, hogy röpke négy év alatt kint lesz! Damunak négy és fél év, egy olyan cselekményért, amit valószínűleg el sem követett, ez a ribanc négy embert ölt meg, és megússza hat évvel?! Ez aztán az igazságszolgáltatás!
pensionar
Akarhogy magyarazuk, csak a -PENZ-szamit a haracsolo kapitalizmusban.Aszegenyenek betartjak a torvenyt, a z ujgadagnak atirjak es kimagyarazak.
Yeromos
Megint egy remek kirakat ítélet, hazaengedik, és másnap háziőrizetbe kerül, csodálkoznék ha egy hétnél többet töltene börtönben.
Senara
@m.macskosz: "@Senara: Az egy hatalmas bírói tévedés volt!
Azt HITTÉK, hogy majd visszajön és leüli a büntit." ...ellent kell mondanom ...
www.origo.hu/itthon/20140113-magyarorszagon-van-az-ir-gazolo-ciaran-tobin.html
külön cella napi 40 perc az asszonyal
Bástya Elvtárs
Ez melyik konzul volt? Mi a neve? Ezt ki lehet írni???
Yoda69
Ha orban kiadja akkor 1 napot sem fog ulni a 4x-es gyilkos.
orban kiadta a baltas gyilkost is...
Fradigege
Nem adok 1 hetet és már az utcán fog dülöngélni a kis ribi. Ennek is csak megszületni volt nehéz.
Senara
@Bástya Elvtárs ... a konzul neve , de nem tudom minek neked .:-))) ...Adriana Galbava...pestisracok.hu/szlovakiaban-toltheti-le-bunteteset-rezesova/
Bercifiu
@Desischado: Amig itt van tegyék be Damu mellé, úgy legalább legális lesz az ürge büntije.
tivoli
@m.macskosz: tegnap 19:40
Ezt a megjegyzést neked címeztem, de tul.képpen mindenkinek mondanám, aki itt elragadtatja magát:
Nem kellene olyan válogatott jelzőkkel ítélni ezt a nőt mint ahogy itt sokan teszik, mert először is a véletlenek végzetes egybeesése okozta a tragédiát (kivéve az ittasságot), s ha egy pillanattal előbb, vagy később ér arra a helyszínre, nem is történt volna semmi.
Ez egy szerencsétlen kimenetelű közúti baleset volt, s az ugye nem bizonyítható, hogy Rezesová készakarva tette el láb alól áldozatait. Egészen más a büntetési tétel alá esik, mint a szándékos emberölés, és szerintem a 9 évvel igenis példás büntetést kapott.
Azon kívül bárki, bármikor kerülhet hasonló helyzetbe, aki közúti forgalomban részt vesz, s az nem jelenti azt, hogy rögtön elvetemült bűnözővé vált volna, akinek a halálbüntetés is kevés.
volvós
@m.macskosz: tegnap 19:09
Nagy kár, hogy az elhunytaknak nincs egy tökös Ügyész családtagjuk !!!
Azt hiszem, korrektabb lett volna az itélet, Kalocsán letöltendö...
m.macskosz
@tivoli: tegnap 19:40

Viszonylag ritkán ragadtatom el magam, de ez a riherongy igenis egy gátlástalan,
szemét, embernek nem nevezhető nulla!
"...véletlenek végzetes egybeesése..."
Meg a nagy francot! Ha nem ül piásan a volán mögé, ma négy ártatlan ember él!!!
Az, hogy neked ez a véleményed, rendkívül sajnálatos, és jobb lenne, ha másként gondolkodnál: "Azon kívül bárki, bármikor kerülhet hasonló helyzetbe,..."
Nem! Senki nem kerülhet ilyen helyzetbe, ha betartja a szabályokat/törvényeket!
Csak egy "'apróság" kerülte el a figyelmedet: ez a némber már sörözött és borozott,
mielőtt volánhoz ült, bár nagy a kuss, de nagy valószínűséggel drogozott is.
Ami nekem viszont nem kerülte el a figyelmemet: RÁIVOTT, mondja az ügyvédje tanácsára.
Ugyan mikor vette a piát? Naná, hogy ott volt vele, naná, hogy menet közben meg-meghúzta
az üveget! Nem mellesleg, aki védi ezt a luvnyát, az a szememben nem igazán...:(
m.macskosz
@Desischado: Nem szabhatott volna ki életfogytiglant,
-- mert nem tudták rábizonyítani erre a tetűre, hogy szándékosan ment bele az áldozatok kocsijába a böhöm terepjárójával. Ja, hogy miért nem tudták bizonyítani, hogy szándékosság történt? Na, most jön az, hogy van az a pénz,
amiért ártatlan lehet az ügyfél.
Nem szabhatott volna ki életfogytiglant,
--mert a hatályos jogszabályok szerint a max. büntetés 5-10 év.
Ja, hogy ha valaki négyszer lop egy-egy Túró Rudit, az kaphat életfogytigot?
Ilyen ez az ország...:(
m.macskosz
@Senara: ma, 09:04 Arra gondoltam, hogy állítólag a húga esküvőjére hazaengedték,
gondolom azt ígérte, hogy becsszó, a menyasszonytánc után visszajövök.
m.macskosz
@Desischado: Másutt már említettem, hogy az erőszakot senki/semmi nem bizonyította
Damu esetében, ezért pestiesen szólva megszívta, mint a torkos borz.
dolfi57
@pityuka: szét ment a tank te hülye azért folyt ki a nafta.
tivoli
@m.macskosz: ma, 20:03
Kedves macskosz. Te egy bosszúálló, gonosz ember vagy, aki maga se tudja mit beszél. Egyik percben a magyar törvényeket kifogásolod, hogy szigorúak, a másikban meg olyan esztelen gyűlölet árad belőled, hogy képtelen vagy józanul gondolkodni. Ha valaki neked szimpi, akkor valszeg el se követett semmit, aki meg nem szimpi, azt felnégyelni, karóba húzni. Ezer szerencse, hogy egy tárgyalóterem közelébe se engednének ilyen mentalitással.
Te pont olyan lazán kezelnéd a törvényeket, mint amit éppen kifogásolni méltóztatsz.
Desischado
@m.macskosz: Nem ismerem a jogot. De akkor legalább 10 év lenne, és ülné le mindet! Ha hazaengedik, lehet, még ennyit sem fog ülni, lásd: a baltás gyilkos. Nem is szólva, hogy ott a klánnak nagy a hatalma! Azért kiváncsi lenék, egy sima mezei ember mennyit kapott volna?!
Desischado
@Bercifiu: Damura nem tudták ráverni a nemi erőszakot. Biztos vagyok benne, hogy nem is bűnös. Csak az útjában volt a timinek meg a gazdag vén pasijának. Rengeteg furcsa attitűd van ebben az ügyben, én kezdettől figyeltem. rezesová viszont négyszeres gyilkos, és ő valóban bűnös!
m.macskosz
@tivoli: Kétlem, hogy gonosz és bosszúálló lennék, szerintem te szándékosan félreértesz engem. Általában elég sokan lájkolnak, amit úgy értelmezek, hogy a többség véleményét képviselem. Nem szimpátia kérdése, hogy valakinek sokallom vagy keveslem a büntetését,
hanem az elkövetett bűn nagysága. A törvények ALKALMAZÁSA meg nem az emberek
igazságérzetét tükrözi. Nem mellesleg én még a brutális gyilkosra sem mondtam soha,
hogy felnégyelni, karóba húzni, mivel pont nem vagyok az a típus!
csa-csa
ezek a rohadék gazdagok mindent megúsznak!
remélem kinyírja valaki!
tivoli
@m.macskosz: ma, 08:04
Elhiszem és biztos úgy is van ahogy mondod, de nem tagadhatod, hogy néha elveted a sulykot. Én is szoktalak lájkolni ha a véleményünk hasonlít, ami nem jelenti azt, hogy mindig mindenben egyet értünk.
Hogy egy bűn nagysága mekkora, mi laikusok úgy sem tudjuk eldönteni mert nem ismerünk minden részletet, de azt hiszem nem is a mi dolgunk.
tivoli
@csa-csa: ma, 14:34
Utána semmi gondod nem marad?
m.macskosz
@tivoli: Nem kell ahhoz baleseti helyszínelőnek vagy jogásznak lenni,
hogy ezt az esetet a helyén kezelje akár egy laikus is. De ezen ne vesszünk össze! :)
tivoli
@m.macskosz: Még szerencse, hogy nem nekünk kell dönteni a sorsáról. :-))
Desischado
@csa-csa: Nekem sem lenne gondom! Életfogytiglanra ítélném!
csa-csa
@1magyar: így igaz! ahogy az egész világon!
Omarion Nebula
Haza küldik mint a baltást azt majd ezt is kiengedik...
Dr. Felipe
A baltás sem úgy szökött meg hanem kiadtuk, az ír gázolót is úgy adtuk ki, ezt a négyszeres gyilkost is kiadjuk. Majd vesznek a szlovákok kamu "kvesztor"-papírt.:)
Bercifiu
Várható volt, hogy haza akar menni a a hülye picsa. Szinte biztos, hogy engedik is.
Majd küldenek a Szlovákok egy képeslapot a gyászoló családnak.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.