Nem ült rajta az utasokkal az a dolgozó, akinek fékeznie kellene a kanyaroknál – írja a Népszabadság.

A szerelvény úgy felgyorsult, hogy az egyik kanyarban a külső íven futó kerekek felemelkedtek a sínről. Szerencsére senki sem sérült meg. 

A horrorkör után a fékezésért felelős dolgozó azt mondta, hogy ő figyelmeztette őket, hogy ne üljenek be, de az esetről beszámoló utas szerint ők ezt nem hallották. Az egyik utas azt mondta, azoknak a súlyától indulhatott el, akik beültek a fékező előtt.

Hanga Zoltán, hullámvasutat üzemeltető állatkert szóvivője a Népszabadságnak azt mondta, ha a szerelvény kisiklott volna, akkor sem zuhant volna a mélybe. Szerinte az utasok voltak felelőtlenek.

31 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Anna Mária
@papa.49: És milyen szorgosan etetgetjük a Duna-parti állatainkat! :)))
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
papa.49
Miért ne zuhant volna le, mert időközben kinőtt volna a szárnya???
micfild
@papa.49: szerintem azért izgi, nekem legalább is, hogy mikor esik szét... :-) pont amikor én ülök rajta.. mert imádom.
papa.49
@micfild: Nem is gondolnák olyanra hogy valóban lerepüljön a pályájáról, csak a Hanga Zolinak tulajdonított kijelentésre írtam ezt, nem ilyennek ismerem...
Anna Mária
Eltekintve most ettől az esettől - mi lenne, ha egyszer, csak egyetlenegyszer megtörténne ebben az országban, hogy valaki azt mondja: hibáztam, elnézést?
Elvinnének tán mindenkit a kis zöld manók?
justhpeter
Senki nem hibázott. Most volt a tesztüzem, következő hónaptól ez lesz a rendszerszintű működés.
Anna Mária
@justhpeter: Nem értek a hullámvasúthoz, sem a tesztüzemhez, de hát emberek ültek abban a vacakban és nem ült a helyén a fékezését felelős dolgozó, vagy kicsoda.
Akkor majd csak a következő hónaptól lesz gáz, ha elszáll az egész, mert ugye az utasok ejj, de felelőtlenek?
papa.49
@justhpeter: Nyuggereknek kötelező lesz felülni, egy,egy tesztmenetre, ha kilátogatnak az Állatkertbe, bár szerintem Pesten az állatkert, a Duna partján van, sajnos!!!
Anna Mária
@papa.49: És milyen szorgosan etetgetjük a Duna-parti állatainkat! :)))
papa.49
@Anna Mária: Kellene már egy kis ,,mákony,, is akajájukba...
kkalman
@papa.49: Kösz a felvilágosítást! Én úgy tudtam, hogy az OPNI költözött oda a Lipótmezőről.
Desischado
@papa.49: Én az arzénra szavazok, attól legalább kínok között múlnának ki! Á la Lucrezia Borgia!
kkalman
@Desischado: Sokkal jobb a camorrás lábfürdő. Nápolyban szokták használni. Határozottan hatásos.
bakegya
@justhpeter: ennek biztos biztosítéka Hanga-megtalálta már a rinocéroszt a sintér,mert közben az a szobor is elkóborolt saját súlyánál fogva.
Yeromos
Biztonságos lehet a működése, ha attól elindul, hogy beleülnek az utasok.
Gondolom a kezelő szerint az utasoknak kellene arról gondoskodni, hogy kezelőszemélyzet nélkül ne tudjon elindulni a hullámvasút.
Vizual
Igen. EZ természetes. Nem az a szabálytalanul a szerelvényt felügyelet nélkül otthagyó alkalmazott, szerintem szinten képzetlen FIDESZES közmunkás. Ezen a hozzá nem értésen, hanyagságon, nem csodálkozom.
1magyar
Én egyszer ültem fel a gyerekemmel amikor még kicsi volt, de megfogadtam ha élve megússzuk soha többé.
eugen4402
Hanga Zoli mindent tud az állatokról, legalább is tévériportokból erre a következtetésre juthat a néző. Mostanra már hullámvasút-témában is szakértőnek számít. Elárulhatta volna, hogy a szerelvény azért nem szállt volna el, mivel már beépítették a Széles-féle AGS blokkot (antigravitáció szisztéma). A kísérletek eredményéről a tesztüzem végén, június végén fognak beszámolni a sajtó képviselőinek.
papa.49
@Vizual: Én felültetném az egész fütyiszes brancsot, fékező nélkül sőt még taszítanák is jókorát az emelkedő tetején a szerelvényen!!!
papa.49
@eugen4402: Az az igazi szerencse hogy azt a hullámvasutat még hozzáértők tervezték, építették, és ha csak szintem tartják egyáltalán nem balesetveszélyes, bár az emberi hülyeség ellen akkor még nem kellett védekezni!!!
Yeromos
@papa.49: Az a baj, hogy már az a fütyiszes brancs felültetett minket, és nehéz lesz kiszállni belőle.
eugen4402
@papa.49: Sajna, van már vagy harminc éve, hogy "élőben" láttam, de igazad lehet. Ha eddig nem volt vele nagyobb balhé, akkor tényleg megbízható konstrukció. Kár, hogy eszembe jutott a Helyszínelők-ből az az epizód, amelyikben kivágódik egy szerelvény a las vegasi hullámvasút pályájáról...
papa.49
@eugen4402: Na de hogyan indult el??? Ez itt a kérdés, mert ugye a szerelvény a teljesen sík pályán áll, miközben be lehet szállni, drótkötél húzza fel az indító emelkedőre, valakinek csak el kellett indítania a csörlőt, van itt kérdés dögivel, csak korrekt válaszok nincsenek, csak mellébeszélés!!!Az hogy a ,,fékező,, lemaradt csak egyik része a történetnek...
eugen4402
@papa.49: Valahogy úgy néz ki, hogy néhány éve Magyarországon gombamódra szaporodnak a megválaszolatlan kérdések, érthetetlen esetek, melyek mellett (felett) elsiklanak Illetékes elvtársék. Lassacskán hozzászoktunk, eggyel több, vagy kevesebb, ki nem sza...ja le. Hungarikum lett az "X-akták magyar módra", és már az sem biztos, hogy az igazság odaát van...
Toby
Az a gond, hogy a qrmányban meg csupa-csupa "fékező" vegetál !
wagabund
aki járt már ilyen helyen, az láthatta, hogy nyomul a tömeg, bár még nem engedélyezték..

...mint amikor a gazda kinyitja az akol- ajtót, irány a legelő..
picike
háát igen én vagyok a hibás HA BEÜLÖK !!!
papa.49
@wagabund: Akárhányan beszállnak az akkor se indulhat el csak úgy magától, valami hibádzik ebben a történetben...
wagabund
@papa.49: ez egyértelmű, de sosem tudjuk meg, ki hibázott...
az utas a hibás, és gyurcsány..

(bocs)
papa.49
@wagabund: Hát a Gyurcsány az biztos hogy hibás, de tudod miben abban hogy 2006 őszén ezt a hazugovicsot nem záratta be, minden másként alakult volna...
Knapp75
Szóval a féket nem lehet egyszerűen behúzni, azt a fékezőnek folyamatosan feszítenie kell, hogy fogjon?
Érdekes konstrukció.
Nem hagyjuk, hogy a gépesítés miatt feleslegessé váljon az emberi munkaerő.
Subidubidú!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.