Nem tudja az állami MVM Paksi Atomerőmű Zrt. kommunikációs igazgatója, hány olvasót értek el azok a hirdetések, amiket Habony Árpád alig olvasott lapjaiban rendeltek meg, és amelyek hatására 110 millió forint közpénzt sikerült átcsatornázni a titokzatos miniszterelnöki tanácsadó médiavállalkozásába.
Habony Árpád és környezetének szürreális média-próbálkozásairól korábban a Propeller is írt. Később az Átlátszó által nyilvánosságra hozott reklámköltések adatai igazolták feltételezésünket, miszerint éppen a kormány új kifizetőhelyeit építik fel, nem pedig nívós, valódi sajtótermékeket.
Kovács Antal MVM-kommunikációs igazgató ma az RTL Klub híradójának kérdésére elismerte, még csak nem is tudják, hány olvasót értek el azok a hirdetések, amikért 110 millió forint landolt Habony Árpád alibi-lapjainál.
Hogy nem racionális szempontok döntöttek a hirdetések kihelyezésekor, az egyébként már az Átlátszó táblázatából is jól látszott. A G. Fodor Gábor fémjelezte minimális látogatottságú 888.hu szennylapnál 34,4 millió forintért reklámozták Paks 2-t, miközben a piacvezető Indexnek is csak 6,3 millió jutott.
16 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Még jobb is, ha nincs. Legalább nem zavarják össze mindenféle cikkekkel.
Bőven elég, ha vakon hisz az M1-nek vagy a Tv2-nek..
Jaj, a Fidesz-rádiók majdnem lemaradtak.
www.youtube.com/watch?v=Jgxu4suIH90
Új hozzászólás