A Marketing és Média szúrta ki, hogy a héten az egyik vásárló az Aldi Facebook oldalán hiányolta a Magyar Nemzet napilapot az áruházlánc újságkínálatából. A válasz nem késett sokáig:
az Ön által említett terméket sajnos a megváltozott piaci igények miatt töröltük kínálatunkból
A szaklap újságírói kíváncsiak voltak, hogy a fogyasztói társadalom mit szeretne a Magyar Nemzet helyett olvasni. Egy Aldi üzletbe betérve meglepő (?) változást tapasztaltak. Simicska lapját a jelenleg legfőbb konkurensének számító, egykori magyar nemzetes újságírók által alapított Magyar Idők szorította le a standról. Még az az újság helyét jelölő címkét sem cserélték le, így jelenleg a „Magyar Nemzet”-hez került a Magyar Idők.
Az érvként felhozott "megváltozott piaci igények" azért lehet érdekes, mert a Magyar Nemzetet naponta mintegy 22 ezren veszik, a Magyar Időkből viszont – piaci források szerint – csak 8-9 ezer darab megy el.
9 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás