Volt fővárosi MSZP-SZDSZ-es képviselők is megüthetik a bokájukat a 4-es metró hamis utasszáma miatt. A Magyar Nemzet úgy tudja, a Csalás Elleni Európai Hivatal jelentése nem csak az Alstom-kocsik korrupciógyanús beszerzésével, de a Demszky-érában a Fővárosi Közgyűléssel is elfogadtatott megtévesztő utasforgalmi adatokkal is foglalkozik. Ha a dokumentum bizonyítékokat is tartalmaz, büntetőeljárás indulhat a testület egykori MSZP–SZDSZ-es tagjai ellen csalás miatt.

 Az egykori balliberális képviselők a nagyobb brüsszeli támogatás fejében napi több mint 400 ezer utassal számoltak, a legutolsó mérések szerint azonban a 4-es metrón 160 ezren utaztak naponta.

Büntetőeljárás indulhat a Demszky-éra tagjai ellenHiány-plakát a 4-es metrón (Fotó: Illyés Tibor/MTI)

27 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ludmilla
@Béla333: helyes,de a jelenlegi tolvajokat is le kell vadászni... a felcsuti utasszám mennyi?ganajok..
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Béla333
Nem csak emiatt kellene elkapni a grabancukat, hanem pl. az Alstom kenőpénz elszámoltatása ügyében is! Több milliárd Forintnyi kenőpénz sorsát kellene tőlük megkérdezni!!!
Ludmilla
@Béla333: helyes,de a jelenlegi tolvajokat is le kell vadászni... a felcsuti utasszám mennyi?ganajok..
Béla333
@Ludmilla: 08.33
Természetesen! Az egyik nem zárja ki a másikat, sőt!
aremy
@Ludmilla: nek is ez ugrott be ha a felcsúti utasszám csak meg közelítené a metró '/3 át ! de NULLA :
papa.49
Talán arról meséljen a tökhülye sarlős isti, hogy miért is nem építették meg a teljes vonalat, mert az utaslétszámot akkor lehetne számon kérni valakiken!!!
A felcsutkai játék vonat 2500 napi utas száma hogyan is viszonyul a napi 5 utashoz, és ebben benne van a masiniszta, meg a klajzi is, na köcsögök erről is regéljetek!!!
karma1
B+, tarlost mikor vezetik el vezetoszaron? Mert a metro az elmult 5 evben romlott dramaian, az autobuszpark is mostanra zullott le a beka segge ala.
Inkabb azokat kene felelossegre vonni, akik MOST, ebben a pillanatban okozzak a milliardos karokat a fovarosnak, orban mely egyetertesevel es aldasaval...
karma1
@papa.49: Bocs, napi 7-8000 EZER utas volt az eredeti lejmolo-kerelmen... a vegen csak szepitettek az adatokat, amikor mondtak, hogy aaaa', ok nem is annyira ugy gondoltak, hogy 7000, hanem 2400... Meg a jo edesanyjat a kozmetikazo lejmolojanak...
quadrocopter
Aki sáros, fizessen! No és mi a helyzet Rogán-Trógerrel, a felcsútkai játékvasút uniós pénzének elszórásával?
Nessy
Most már értem, miért nem kezdenek hozzá a 3-s metró felújításához. Ha nem csinálnak semmit, kisebb a probléma, Majd lopnak máshonnan!
aremy
@quadrocopter: a tóni lehet hogy csak szaros.
quadrocopter
@Nessy: Nem emléxem, hogy Dajcsot elkapták volna a 4 milliáros beléptető kapuk ügyében!
A rezsim 16 mrd-ról próbált sunyítani, vajon miért?
Még mindig a magyar adófizetők rendezik az ukrán nyugdíjakat?
Ki a felelőse a tucat, üres stadionnak?
aremy
@quadrocopter: hogy meg válaszoljam a feltett kérdéseidet igen még mi fizetjük az ukrán nyugdíjasokat .és orbán viktor. igaz nem én vagyok az illetékes nemzetes!
colibri
Ugyanilyen alapon az Orbán-éra fejeit is porba hullatnám, pedig tegnap pont arról szóltak a hírek, hogy elhárult az akadálya a felcsúti kisvasút Etyekig történő meghosszabbításának. ...és ebben orbánc nagyon kövtkezetes, tuti, hogy hamarosan hozzáfognak az építésének.
magyarbakancs
Magyarországon minden beruházásból lopnak.
Ez nemzeti sport nálunk.
Az lenne csoda ha nem így lenne.
Csizmás Kond
...már vagy tíz éve mindenki mással foglalkozik a metróügyben...ezért jutott ide.
Cicamama55
Riportot hallottam, melyben egy szakember arra utalt, hogy az építkezést már bőven ez a kormány, 2014-ben nyilvánította befejezetté. Ők döntöttek arról, hogy nem építik meg az eredetileg tervezett vonalhosszt. Na innentől kezdve lehet egymásra mutogatni, ugyanis nem lehetetlen, hogy a tervtől való eltérés miatt akasztanak büntetést a magyarok nyakába.
Nessy
@Cicamama55: Akkor is "emúttnyócév"! Ja, hogy hogy abból hét már FIDESZ? No problem!
Zeta
Ez sem szól másról csak a 18 as választásról.
Béla333
Csak hogy mindenki tisztában legyen vele: egy cég a megvesztegetési pénzt, mint költséget bekalkulálja a végső árba, így azt végeredményben mi minannyian fizetjük meg!:

"Kétmilliárdnyi kenőpénzt fizethetett az Alstom a 2-es és a 4-es metróért
A brit nyomozó hatóság vádirata szerint az Alstom 2006–2007-ben 2,2 milliárd forintnyi kenőpénzt juttatott két cégen keresztül a BKV-nak, hogy az Alstom nyerje a metrókocsitendert.
Az ügyben Magyarországon a Készenléti Rendőrség Nemzeti Nyomozó Iroda nyomoz hivatali vesztegetés gyanúja miatt.
Az egyik cég a 2006-os Strabag-botrányból jól ismert bécsi Eurocontact, amin keresztül a konszern egyes magyar pártokat pénzadományokkal segített.
Az Alstom egy Hagyó-ügyben tett tanúvallomás szerint már a nagykörúti villamostenderen is próbálkozott."
"A Profil osztrák lap azt is megírta, hogy egy korábbi juttatást, 11 millió eurót az MSZP és az SZDSZ „8:3 arányban” osztott szét. Az osztrák újság a Fideszt is megvádolta, amit Szijjártó Péter visszautasított, ám a számos autópálya-szakasz pályáztatásának tisztaságát kétségbevonó külföldi információk kivizsgálását azóta sem szorgalmazta a párt."
index.hu/belfold/2016/04/06/strabag_alstom_bkv_korrupcio_metrotender/

Felejtsük el? Hagyjuk rájuk, legyen ez a mi ajándékunk az értünk, a mi pénzünkből (is) élő politikusok felé?!
glorianna
Rövidebb vonal, kisebb utasszám - talán meg kellett volna építeni az egészet.
wagabund
..."Büntetőeljárás indulhat a Demszky-éra tagjai ellen"...

"Volt fővárosi MSZP-SZDSZ-es képviselők is megüthetik a bokájukat"

ez mind feltétles mód! Majd ha jogerősen a sitten ülnek, teljes vagyonelkobzás mellékbüntetéssel, akkor tessenek a népet tájékoztatni!

addig csak parasztvakítás...
papa.49
@wagabund: Ahogy mondod, de a fütyisz birkáinak már ennyi is pont elég, már jól is érzik magukat!!!
Yoda69
Azota kozel 1 millio ember tavozott az orszagbol, java resze a fovarosbol. Ezt is a fideSSnek koszonhetjuk.
justhpeter
Ti tudjátok miért nem nyilvános az OLAF jelentés ? Olyanért (is) fizet az adófizető, amit nem is ismer ? Nem lehet, hogy abból sok minden ki is derülhetne ?
idppp
Tibor Pálffy: - Budapest
"A közel 400 ezres utasszámot megfelelően kalkulálták - a teljes hossz megépítése esetén. Mivel rövidebb szakasz készült el - az a szervezet felelős, amelyik meggátolta a vonal végigépítését."
Szókrakész
Már a bűntetés enyhítésért benyújtott kérelem is késő.
kukac50
Vizsgálni kell azt is,hogy miért lett rövidebb a négyes metró! Ki az aki ezt megszavazta?
Magyarországon az igazságszolgáltatás lassan 7 éve vizsgálja de eredményt még nem jelentettek be! Lehetséges,hogy az lopta el a 166,9 milliárdot aki a magánnyugdíj háromezer milliárdját,meg a pénzintézetek becsődölése előtt az emberek megtakarítását a Fidesz!
Hozza nyilvánosságra az igazságszolgáltatás az eredményes vizsgálatát mielőtt valamelyik barom nyilatkozik, az Olaf vizsgálati eredményét is tegyék láthatóvá mindenki számára!
Budai elszámoltatása is eredménytelen lett!
Ez csak egy Habony -Orbán lejáratási kampány!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.