Többezer diák tüntetett Budapesten az Orbán-rezsim szándékos butítása és dilettantizmusa ellen. Az oktatásügyet olyan emberek irányítják, akik nem értenek az oktatáshoz. Balog Zoltán emberminiszter egy ötfős céget nem tudna elvezetni, ezzel szemben több tárcát is irányít egyszerre, mindegyik csődben van. A tüntetés szerzvezői sajnálatos módon azt hangoztatták, hogy nem kormányellenes lesz a rendezvény. Ez nyilván hamis, hazug, képmutató, és még sokakat távol is tartott. Vajon ki a felelős azért, ami ellen tüntetnek, amikor semmibe nem szólhat bele senki, csak az Orbán által kinevezett “kormány”? Elsősorban oktatási célokért tüntettek, konkrétan az óraszám csükkentését kérték, és több tekintetben a 2010 előtti állapotok helyreállítását, például a felsőoktatási keretszámokat emelnék régi szintre. A diákok azt mondták, hogy butítják, agyonterhelik őket, ne tudjanak értelmes dolgokkal foglalkozni. Olyannal töltik az időt, aminek nem veszik semmi hasznát.

Forrás: nepszava.us
Feltöltő: peterkelemen
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

19 hozzászólásarrow_drop_down_circle

division
@JAJMÁR: Amúgy meg amelyik gyerek csak azért van az iskolában hogy rendetlenkedjen (általában minden osztály fele), azoknak úgyis mindegy mennyit kell tanulniuk, a vége úgyis a közmunka lesz. Gondolom te is jártál már iskolában és össze tudod hasonlítani a mi korunkban zajló iskolai eseményeket a mostaniakkal, az akkori diákokat a mostaniakkal. Már óvodás korban lehetetlen összehozni egy félórás műsort annyi a hülye gyerek egy csoportban, de persze amikor jön a szülő és megszólal (vagy nem) egyből világossá is válik hogy miért van.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
peterkelemen
Orbánék népbutító és népirtó politikája.
SystemError
Majd dr Németh Szilárd elmondja, hogy kik vannak a tüntetés mögött. A kedvencemmár, hogy ki sem mondják, hogy Soros, hanem a "tudjuk kik vannak mögötte"...megy:) Jáj de ki lesztek tépve nemsokára a parlamentből férgek!
quadrocopter
Csak a kommentelő birkák hsz.-ait kell megnézni más oldalakon, azonnal kiderül a hejesirábul, hogy bizony kellően buták alkotják a sűrű magot! Ezeket a szellemi szegényeket lehet hülyíteni, ezért van rájuk szükség!
division
@SystemError: Az én gyerekeim ennek ellenére mégis nagyon okosak (max. a két legkisebb nem bírja el még a táskákat), bár lehet az apjuktól örökölték felbecsülhetetlen tudásukat:-)))
division
"A diákok azt mondták, hogy butítják, agyonterhelik őket, ne tudjanak értelmes dolgokkal foglalkozni. Olyannal töltik az időt, aminek nem veszik semmi hasznát."
Amikor még én jártam iskolába akkor is voltak olyan tantárgyak amelyek hozzátartoztak az általános műveltséghez, mégsem használtuk fel soha a későbbiekben a munkáink során. Ma már mindenki csak a jogait képes hangoztatni, lehet tanárokat verni, viselkedni nem tud a zöme (a remek családi körülmények, ugye), és csak panaszkodnak hogy tanulni is kell. Nem kötelező, kitalálták már egy ideje a közmunkát, egy bizonyos kor után választható opció.
Rockxy
Butítás ellen tanulni kell, nem tüntizni.
Vannak egészen jó lehetőségek.
Dehát azokat megtalálni, ahhoz meg gógyi kell. :)
JAJMÁR
@division: Kedves okos apuka! Talàn nem a haszontalan dolgok megtanulàsa miatt lettèl sikeres - az "okos" ma kevès hozzà -, hanem a mellètanult èrtèkestől, nem gondolod?
A múltban se volt jó, de jobb volt a rendszer. Nem lehet minden infót megtartani úgy a tananyagban, hogy haladjunk a korral is. Mert közben fènysebessèggel vàltozott ès változik a vilàg minden tèren!
Felèd nem jut el a hìre?
division
@JAJMÁR: Valahogy én nem látom azt hogy annyi felesleges tantárgy lenne (na jó, a hittan talán), de ha azt nézem délután már csak olyan órákra járnak a gyerekeim amiket direkt kiválasztottunk nekik mert látjuk értelmét (zene, szolfézs). Amit túlzónak tartok az az egy napra betett tánc, atlétika, testnevelés, de ilyen nap csak egy van egy héten. Ami tény hogy ők már hamarabb tanulják azt amit mi tanultunk, de hogy ez a későbbiekben hasznukra válik e majd inkább még nem tudni.
division
@JAJMÁR: Amúgy meg amelyik gyerek csak azért van az iskolában hogy rendetlenkedjen (általában minden osztály fele), azoknak úgyis mindegy mennyit kell tanulniuk, a vége úgyis a közmunka lesz. Gondolom te is jártál már iskolában és össze tudod hasonlítani a mi korunkban zajló iskolai eseményeket a mostaniakkal, az akkori diákokat a mostaniakkal. Már óvodás korban lehetetlen összehozni egy félórás műsort annyi a hülye gyerek egy csoportban, de persze amikor jön a szülő és megszólal (vagy nem) egyből világossá is válik hogy miért van.
Csizmás Kond
...és minél tovább vagy többször tüntetnek annál inkább butábbak lesznek ők is...
JAJMÁR
@division: Akkor most újat mondok, mert egyértelműen kiderült, hogy nem érted. Nem fölösleges tantárgyakról, hanem a tantárgyakon belül fölösleges tananyagról van szó. Nyilván le kell "nyesegetni" bizonyos tudományág anyagát, de úgy, hogy az érthető, a mai kor vívmányait is befogadható szinten maradjon, de olyan mennyiségűvé sűrítve, hogy a gyerek - az átlagember - motivációja, kíváncsisága nem vesszen ki és bele!
Mert ma túl sok gyerek adja fel a küzdelmet.
És nem is jut el arra a legmagasabb gondolkodási szintre, a rengeteg fölösleges információ magolása miatt, hogy használni is tudja amit megtanult. Nem lehet heti 35-38 órában csak szoros értelemben tanulni, vagyis bemagolni... semmi értelme!
JAJMÁR
@division: Hoppá! Helyben vagyunk. Csak az a gyerek rendetlenkedik, aki már elvesztette a "fonalat", és a motivációját, ezért elüti az időt valahogy... ők már feladták!
hát ez a baj!
division
@JAJMÁR: Nagyon is értem, csak tudod az osztályok fele mint azt már írtam is akkor sem foglalkoznának a tanagyaggal ha megnyesegetve tálalnák eléjük. Miért? Mert ezt hozzák otthonról, buta szülők sérült gyerekeit nem lehet megtanítani semmire. Nekem van rálátásom ezekre a dolgokra nagyon is, hidd el. A tanulás már az óvodában elkezdődik, és aki ott sötét mint a föld abból később sem lesz semmi, érdekelni nem fogja a tanulás a későbbiekben.
division
@JAJMÁR: Érdekes, én és a nejem otthon is foglalkozunk, tanulunk a gyerekekkel, érdekli is őket sok minden, mindezt kicsit játékosan próbáljuk nekik tálalni. A másik szülő meg össze vissza dobálja a gyerekét reggel este, dolgozni nem akar, a gyerek verekszik, karmolja a társait, nem lehet vele mit kezdeni. Kérlek szépen nem fogd már ezt a tananyagra.
JAJMÁR
@division: Persze, sok oka van. Olyan is ami a szülőkön múlik és olyan is, ami meg az oktatási rendszeren múlik. Mégis összefügg, Mégpedig azért és úgy, mert az iskolából felületes tudással kikerült gyerek szülő lesz, és ez sajnos nemzedékről nemzedékre rosszabb, még ha azt a tényt nem is említem, hogy a családok is széthullanak, a múltban működő nevelési hagyományokat is elfelejtik.
Bizony, nagy a baj!
Erre kellene valami okosat kitalálni egy okos kormánynak!
division
@JAJMÁR: Nem igazán látom hogy erre bármit is ki lehetne találni. Amikor az anya hozza a gyerekét úgy hogy tele van kiütéssel, sebekkel, taknya nyála folyik és úgy kell mondani hogy vigye el orvoshoz, a nyári dorkójában jön mínusz 5 fokban, az okostelefon az anyuka kezében mindeközben...Ezek ellen semmit nem lehet tenni, mert dolgozni meg végképp nem akarnak. Én egyetlen megoldást tudnék erre, mégpedig azt hogy a családi támogatás csak két gyerek után járjon, a 3. után már ne (kivételt képeznének a hármas ikrek), és akkor majd talán a legtöbb megélhetési szülő is meggondolná szüljön e 5-6 gyereket a semmire (bár a legtöbb annyira buta hogy még ezt sem lennének képesek felfogni). Azok vállaljanak több gyereket aki valóban akarják és el is tudják tartani, szépen felnevelni, foglalkozni velük. Lehet, változna kicsit a helyzet.
JAJMÁR
@division: Ettől még az oktatási rendszer rossz maradna! A te gyerekeidnek is!

Egy jó oktatási rendszerben nem a szülőnek kell megtanítani a gyereket "játszva", hanem a gyerek gondolkodási fejlődéséhez igazodva az iskola nevelői tanítják meg "játszva"!
Ha nem fér bele a napi 5-6-7 órába a tananyag, az nem azt jelenti, hogy a szülő otthon folytassa még 1-2 órában! Add össze - te hány órát dolgozol egy nap, és ebből mennyi az az idő, amikor teljes szellemi kapacitással és koncentrációval?
A gyerek rossz szülői háttere ezen még ront persze! De attól még a rendszer is rossz!

A fejlődő értelem - de a nem fejlődő se - nem képes kifáradás nélkül hosszan tartó figyelemre! PIHENNI IS KELL!
A gondolkodás fejlődését pedig nem véletlenül osztják szakaszokra! Figyelembe kellene venni!
division
@JAJMÁR: Oké, elismerem neked is van igazság a szavaidban, az én gyerekeim is rendesen ki tudnak fáradni estére, főleg ha még leckékkel is traktálják őket. Azért szerencsére nálunk egy héten csak egy keményebb nap van, a többi olyan átlagos, lehet ezért sem veszem fel annyira ezt a problémát.
SystemError
@division: És az nem zavar, hogy sok helyen kizsarolták, megtiltották, söt valahol kirúgással fenyegették meg a gyerekeket. Miközben, ha simán hiányzott volna egy másik napon, annak semmi következménye nem lett volna. Tudod a kommunizmus alatt is lehetett tanulni, viszont az én gyerekeim egy olyan országban fognak felnőni, ahol gondolkodni tanítják meg és nem kilóra megtaníttatják vele az alternatív történelmet...Olyan országban, ahol van választása, hogy a "mennyiséget" milyen könyvből tanulja meg. Nem értem egy szülőnek ez, hogy nem célja. Ebben benne van az is, hogy a gyereket, ha akarja, akkor fideszes lovardában taníttatja vagy máshol..Nem értem ennek a népnek, hogy lehet nem célja a "szabadság"!?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.