Kálmán Olga online reklámjaira messze több pénz ment el az elmúlt hetekben, mint a rivális Karácsony Gergely és Kerpel-Fronius Gábor hirdetéseire – írta meg a 24.hu.
Kálmán Olga független, a Demokratikus Koalíció által támogatott főpolgármester-jelölt az aHang vitáján Budapesten, az Átrium Színházban 2019. június 19-én. Fotó: MTI/Balogh Zoltán
A június 23-i napon Kálmán Olga 1 235 000, Kerpel-Fronius Gábor 564 000, Karácsony Gergely 170 000 forintért hirdetett a Facebookon.
A Kálmán Olga-kampány az előválasztás teljes időszakában is jóval intenzívebb volt, mint a többieké. A május 25. és június 23. között eltelt 30 napban összesen 7 millió 293 ezer forintot fizettek a Facebook-reklámokért, míg a Momentum jelöltjére 4 millió 139 ezer, Karácsony Gergelyre pedig 3 millió 77 ezer forintot költöttek.
A 24.hu hozzáteszi, a Kálmán Olgát támogató hirdetéseket négy forrásból is finanszírozták. A legnagyobb hirdető természetesen az újságírónő saját hivatalos oldala volt, de a szintén nagy támogatást nyújtó DK mellett Dobrev Klára és Gyurcsány Ferenc oldala is beszállt a reklámversenybe.
Forrás: 24.hu
9 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Kálmán hiteltelenné vált, Gyurcsányék ebből a szarból soha nem tudják kimosni...méghogy nem talált megfelelő ruhát...pffff..
DK-nak üzenem - kidobott pénz volt és nekik sem használt...
Új hozzászólás