A 2016-os év legnézettebb nagyszabású szórakoztató műsora több mint másfél millió nézővel A Nagy Duett lett. Az év legsikeresebb kábelműsora a Sztárban Sztár + 1 kicsi, amely hetek óta vezeti a nézettségi toplistát és minden idők (1997-től) legnézettebb programja a kábelcsatornák műsorkínálatában a teljes lakosság körében. A nagyszabású portfólió-fejlesztésnek köszönhetően háromszorosára nőtt a TV2-csoport kábelportfóliójának piaci részesedése.

Tarolnak a TV2-csoport szórakoztató műsorai

Kimagasló eredményeket tudhat magáénak a TV2-csoport és az IKO Műsorgyártó. Az idei év legnézettebb nagyszabású szórakoztató műsora A Nagy Duett lett a teljes lakosság és a 18-59 évesek körében is. A TV2 szuperpordukciójának legsikeresebb adását több mint másfél millió néző követte a nyomon. A 4 évesnél idősebbek körében a toplista második helyén a Sztárban Sztár végzett, amelynek legnépszerűbb epizódját közel 1,4 millióan választották.

De nemcsak a TV2-n tarolnak a nagyszabású showműsorok, a Sztárban Sztár + 1 kicsi hetek óta vezeti a kábeles toplistákat, minden idők eddigi legnézettebb kábeles produkciója a teljes lakosság körében. A vasárnapi adás közönségarányát tekintve a műsorfolyam eddigi legsikeresebb része volt, a 18-59 évesek körében (15,7%) és az összes tévénéző közt (17,3%) is, idősávjában az országos kereskedelmi csatornák kínálatát is maga mögé utasította.

A 2016-os nagyszabású portfólió-fejlesztés eredményeként a médiacsoporthoz tartozó kábelcsatornák főműsoridős közönségaránya megháromszorozódott a teljes lakosság (a tavalyi 2,89% után 9,46%) és a 18-59 évesek 3,85% után 11,46%) körében is. A SuperTV2 az 50. héten a teljes lakosság körében főműsoridőben és teljes napon is magáénak tudhatja a vezető kábelcsatorna címet.

A Propeller kiadója az IKO Digital Kft., az IKO Media Group tagja.

14 hozzászólásarrow_drop_down_circle

lampa laz
Döbbenet, ráadásul nem is a nyugdíjasok nézik.
Te jó ég, ennyire igénytelenek lettek az emberek?
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Nessy
Tiszteletem a kitartó nézőknek. Én megpróbáltam egyik este egy sci-fit megnézni. negyedóra film, negyedóra ugyanaz a reklám, továbbá kormány megbízásból glória szidolozás. Feladtam.
lampa laz
Döbbenet, ráadásul nem is a nyugdíjasok nézik.
Te jó ég, ennyire igénytelenek lettek az emberek?
namihami
@lampa laz: Miért vagy meglepődve. Hiszen már csak szavazólapon is van belőlük 3.3 millió. Nekik ez a szórakozás. Magasabb igényű műsor esetén blokkolna az agyuk.
@Nessy: Ezzel akarja elvenni a kedved attól, hogy bármi mást próbálj nézni. A többi, mint fent.
papa.49
A tv. ben már nem nézek filmet letöltöm és azt nézem meg!!!
A ,,szuszogóapóka,, tv meg végképp nem érdekel kitöröltem a csatornák közül!!!
papa.49
Ugyanis kurvára elegem van már a 10 perc film, 10 perc reklámból, legföképpen mindig csak ismétlik az reklámot!!!
De a csúcs a ,,(M)agyarország erősödik,, című borzadály!!!
ila51
@lampa laz: 14:20...miért , mi bajod van a nyugdíjasokkal ? én pl nem nézek már 20 éve tévét , így nyertem egy csomó időt , erre most még rájött pluszban a nyugdíj , dehogy pazarolom el az értékes időt tévézésre ...:)
lampa laz
@ila51: dehogy bántom a nyugdíjasokat, én is az vagyok. Csak mindig a nyugdíjasokat csesztetik. Itt a statisztika pedig azt bizonyítja, h nem a nyugdíjasok ülnek bambán naphosszat a sorozatok előtt, ezért írtam irónikusan "Döbbenet, ráadásul nem is a nyugdíjasok nézik." Hanem a fiatalabb korosztály. Amúgy tv-t nézni tényleg időpocsékolás.
papa.49
@anka: Ez KURVA JÓ, elmentettem))))))))))))))))))))
papa.49
@anka: Ez se piskóta, szívesen beépíteném a belei helyére a kasszát, a szarágyúnak))))))))
Ó-buda
@lampa laz: amig van loszar addig veréb is...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.