mtva

A közmédia nagyon készült, hogy másodfokon is elítélik terrorizmusért a röszkei zavargót, de nem az előre kitalált forgatókönyv szerint alakultak a dolgok

Óriási ÉLŐ adást húztak fel Ahmed H. pere köré csütörtökön, nagy piros csíkkal figyelmeztették a nézőket, hogy le ne maradjanak semmiről. Aztán hatályon kívül helyezték az ítéletet, és felbolydult a műsor.

250 milliós sikerdíj Such Györgynek, a parlament főigazgatójának

A Duna Médiaszolgáltató - az Orbán-média részeként - 274 millió forintot tartalékolt Such György megbízási díja címen.

Újabb 7 000 000 000 forint a közmédiának

És akkor még a hirtelen rejtélyesen megnövekedett reklámbevételeket nem is számoltuk.

Antiszemita hang a köztelevízióban

A Magyarországi Zsidó Hitközségek Szövetsége közleményben utasította vissza a köztelevízió egyik szerda esti híradásának antiszemita hangnemét, és tartamát.Részlet a petícióból: "Közösségünkben kellemetlen emlékeket idéz fel a “háttérben megbújó, onnan világ-összeesküvést szervező, saját anyját bármikor megölni...

Hatórás műsorfolyammal készül a közmédia a nemzetiségi kultúrák napjára

Hatórányi műsorfolyammal várja az érdeklődőket a közmédia vasárnap, a nemzetiségi kultúrák napján - közölte Siklósi Beatrix, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) nemzetiségi, külhoni és kiemelt projektek főszerkesztője az M1 aktuális csatornán szombaton.

Kiderült, hol folytatja Demcsák Zsuzsa

Kilenc év után távozott a Mokkából Demcsák Zsuzsa, akinek a neve egybeforrt a TV2 reggeli műsorával. A hirtelen búcsú mindenkit meglepett, eddig csak tippelgethettünk, hol folytatja majd. Ma erre is fény derült.

Felmondott a köztévé szír származású műsorvezetője

12 év után elhagyja a közmédiát Al Ghaoui Hesna, az MTVA félig szír származású munkatársa. A műsorvezető a wmn.hu -n D. Tóth Krisztának adott exkluzív interjút. 

A szolgaság elhülyít: a magyar közszolgálati tévé beszopta, hogy repülőgép-hordozót épít Csehország

Szokás szerint tragikomikus jelenetekben bővelkedett a közszolgálati Fidesz-párttévé tegnap esti úgynevezett V4 Híradója.A négy visegrádi ország fontos híreit ismertető műsorban ugyanis jelentős blokkot szenteltek annak a nagy jelentőségű hírnek, hogy a Cseh Köztársaság 200 méter hosszú, 28 repülőgép vagy 15-18 helikopter...

Közmédia: amerikai érdekeket szolgál a magyar sajtó

Egy portál megkérdezte az MTVA-tól, miért terjeszti a Kreml álhíreit. A válasz lenyűgöző.

Titokzatos közönségtalálkozó miatt mentek a köztévé vezetői Szingapúrba

Ausztráliában és Új-Zélandon találkozott a köztévé vezetősége az év elején a helyi magyar közösséggel, hogy a Duna World tévécsatorna programjairól és célkitűzéseiről beszéljenek nekik.

Nyugdíjazta a legendás műsorvezetőt a köztévé

"Enyhe rásegítéssel" nyugdíjba küldték a köztévé népszerű műsorvezetőjét, Nagy Györgyöt, aki nemrég a gyomorrákjából épült fel. Nagy György szerint ez most a koncepció a köztévénél – olvasható a Bors cikkében.

Hihetetlen indokkal szüntették meg a nyomozást az MTVA lehallgatási botrányának fő vádpontjában

Az ügyészség szerint állami cégvezetők nemzetbiztonságilag védett objektumokban való megfigyelése nem bűncselekmény.

Jakupcseket akarta Gundel Takács helyére a köztévé, de ő nemet mondott

Jakupcsek Gabriellát akarta visszahívni a nemrég szakmai okokból felmondó Gundel Takács Gábor helyére a köztévé, ám a tévés műsorvezetőnő nemet mondott – értesült a Blikk .

Rendkívüli hírek: Egy szakértő igazat mondott az M1-en a kormány adócsökkentéséről

Ezzel kész is az év eddigi legfurcsább videója: kritikus mondatok a nyalótévében.

Orosz nyelvlecke az MTVA-n: "Ti vártok, Mi akasztunk, Ők isznak"

Az M5 orosz nyelvű oktatóműsorában épp a karácsonyi készülődés szavait vették végig, amikor beütött ez a véletlen. Ha csak mesélik, nehezen hiszed el, de szerencsére meg is nézheted, hogy mi ment ma le a magyar közmédia M5-ös csatornáján, ami az MTVA oktatási–ismeretterjesztő–kulturális adója.

Újabb 3 évre megvette a köztévé a Formula-1 közvetítési jogait

További három évig az M4 Sport közvetíti a Forma-1-es világbajnokság futamait – írja az MTI.

Rémhírterjesztésért feljelenti a köztévét a DK

"Az orbáni hazug népszavazás utolsó óráiban a Magyar Televízió mindent alulmúl.

Nem félsz a migránsoktól? Nem vagy potenciális interjúalany!

Bájos és abszurd sztorit osztott meg olvasói levél alapján a Milla oldalán. Ki hogy nézi. Álljon itt a teljes történet arról, hogy készül a köztévé híradója!

A nap legviccesebb listája: a közmédia összes cikke Orbán Ráhelről

Hát nem szalvétával nyúltak hozzá a bahreini sztorihoz, az biztos!

A közmédia valódi ura - 168 óra

Bár hivatalosan csak tanácsadója az MTVA-nak, úgy tudni: valójában ő dönt minden egyes beszállítóról, kifizetésről, személyi változásról, kinevezésről.

Kirúgnak egy csomó embert a közmédiától, mert kell a pénz

A Népszabadság úgy tudja, 300 embertől válna meg az MTVA. A cég nem cáfolta az állítást, csak azt vitatta, hogy ekkora léptékű lenne a tervezett leépítés.

Olimpikonokkal hirdeti a kormánypropagandát a köztévé

Az M4-en és az M5-ön újabban olyan olimpiai promóciós szpotot sugároznak, melynek zárómondata a Fidesz által kisajátított

Mocsár és magyarázkodás

A sajtóetika olimpiai mocsarára az MTVA Sajtóosztálya most megpróbált néhány deszkát dobni. Mintegy idézve ifj. Knézy Jenő közleményét. Kiadta az Országos Sajtószolgálat csatornáin.

Mocsár és időzítés

A sajtóetika mocsara nem új jelenség. Valószínűleg azóta létezik egy posványos terület, amióta a sajtó. Elvégre gyarló, és olykor korrupt emberek csinálják. A határvonalat talán az jelenti, amikor egy ország „hivatalos” sajtójába kezdenek feléledni a lápi lidércek. Ahogy az MTVA-ban legutóbb az úszóversenyek esetében.

Knézy Jenő elhallgatta, hogy egy menekültlány nyerte az előfutamot

Öten álltak rajtkőre a 100 méteres női pillangó egyik előfutamában. Ifjabb Knézy Jenő, az MTVA sportkommentátora az öt nőből csak négynek említette a nevét , de Yusra Mardinit kihagyta.

Elaludt a sajtós – így maradt ki az új LMP-vezető a Kossuth rádióból

Az MTVA is megosztotta a saját verzióját Hadházy Ákos – szombaton megválasztott új LMP-társelnök – hétfő reggeli rádiós " nemszerepléséről ".

Hajdú Péter negyvenmillióért gyártotta a közmédiának a Hajdú Péter cége szervezte szépségverseny műsorait

Vasárnap este közvetítette a DunaTV a Magyarország Szépe választás élőadását, amit az MTVA megrendelésére a Frizbi Entertaiment Kft. készített 39.824.000,- Ft + Áfa összegért.Mindezt úgy, hogy a szépségversenyt szervező cégben is van érdekeltsége Hajdúnak. A tavaly 1,8 milliárdos árbevételt produkáló Frizbi Entertainment...

Belsősök tudtával hallgathatták le a köztévé friss vezetőit

Március végén a rendőrség lehallgató-készüléket talált Vaszily Miklós, MTVA- vezérigazgató tárgyalójában a közmédia központjaként működő Kunigunda úti épületben.

A hírhamisító Papp Dániel lett az MTVA programigazgatója

Az MTVA menedzsmentben komoly változás történt: a 2015 májusában programigazgatónak kinevezett, egykori Hír TV-vezérigazgató-helyettes Gyurity Mónikát felállították 13 hónapja elfoglalt pozíciójából, és a programigazgatás feladatát arra a Papp Dánielre bízták, aki a cégen belül jelenleg is tartalomszolgáltatási igazgatói...