A Nemzeti Közlekedési Hatóság elutasította az Alstom fellebbezését, így a francia cég nem kapta meg a típusengedélyt a 2-es metró vonalára gyártott metrókocsikra. Ezután a fővárosi önkormányzatnak döntenie kell arról, felbontja-e a szerződést az Alstommal. Ennek azonban súlyos következményei lehetnek, érinthetik a négyes metró megépülését is, ezért a főváros és a BKV lényegében tavasz óta halogatja a szerződés felmondását.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
7 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Nem is fogsz mostanában látni nagyobb állami beruházásokat.
A Westing rendszerű fékek (ahol a levegő rugóerő ellen dolgozva oldja fel a fékezést!) megjelenése és kötelezővé tétele óta NEM FORDULT ELŐ emiatt fékhibás baleset!
Hogy értsétek:
Amíg megfelelő levegő nyomás nincs a rendszerben a kamion oda van szegezve az úthoz! Rosszullét esetén a kéznél lévő kart berántva megáll a kamion.
Mint a cövek!
Az inkriminált motorvonatoknál pedig az a gond, hogy a tengelyenként levő EGYETLEN FÉKTÁRCSÁT egyetlen eszköz működteti!
Nincs másik eszköz, csak szoftveres megoldás!
Az MSZ pedig teljesen jó azt várja, hogy az üzemféktől TELJES mértékben független legyen a vészfék Vagy rögzítőfék!
Ez a mi biztonságunk érdekében NAGYON helyesen van így!
Állok minden bírálat elé, ha tévednék!
Új hozzászólás