A Nemzeti Közlekedési Hatóság elutasította az Alstom fellebbezését, így a francia cég nem kapta meg a típusengedélyt a 2-es metró vonalára gyártott metrókocsikra. Ezután a fővárosi önkormányzatnak döntenie kell arról, felbontja-e a szerződést az Alstommal. Ennek azonban súlyos következményei lehetnek, érinthetik a négyes metró megépülését is, ezért a főváros és a BKV lényegében tavasz óta halogatja a szerződés felmondását.

Forrás: origo.hu
Feltöltő: norbit
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

7 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
marlin
Nem baj, fizetünk, mint a részeg katonatiszt!!
Dr.luigilongo60
@Csizmás Kond: Az, hogy nem Orbán Király csinálta az első kapavágásta 4-es metró alapkőletételénél.

Nem is fogsz mostanában látni nagyobb állami beruházásokat.
Csizmás Kond
@luigilongo60: Egyelőre nincs is a miből, de mi a baj a metróval ?
Dr.luigilongo60
@Csizmás Kond: A biztonsági fékek hibájára hivatkoznak.
csutak
@luigilongo60: Mivel műszaki embernek tanultam, van némi elektronikai jártasságom is hagy értsek egyet a döntéssel!

A Westing rendszerű fékek (ahol a levegő rugóerő ellen dolgozva oldja fel a fékezést!) megjelenése és kötelezővé tétele óta NEM FORDULT ELŐ emiatt fékhibás baleset!

Hogy értsétek:
Amíg megfelelő levegő nyomás nincs a rendszerben a kamion oda van szegezve az úthoz! Rosszullét esetén a kéznél lévő kart berántva megáll a kamion.
Mint a cövek!

Az inkriminált motorvonatoknál pedig az a gond, hogy a tengelyenként levő EGYETLEN FÉKTÁRCSÁT egyetlen eszköz működteti!

Nincs másik eszköz, csak szoftveres megoldás!

Az MSZ pedig teljesen jó azt várja, hogy az üzemféktől TELJES mértékben független legyen a vészfék Vagy rögzítőfék!
Ez a mi biztonságunk érdekében NAGYON helyesen van így!

Állok minden bírálat elé, ha tévednék!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.