Nehéz idei első fél éven van túl a TV2: bár a tévécsatorna közönségaránya gyakorlatilag nem változott a tavalyi hasonló időszakhoz és az RTL Klub adataihoz képest, az értékesített reklámideje 20 százalékkal csökkent, miközben legfőbb versenytársáé tíz százalékkal nőtt ugyanebben a periódusban - hangzott el a társaság tegnapi sajtótájékoztatóján.

Forrás: VG.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.