A tervek szerint két IC-kocsit gyárt le a MÁV-Gépészet Zrt. Szolnokon. A projekt értéke több száz millió forint.

Forrás: FN
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

15 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
gabrella
@benhur: Igazad van, a franciák által gyártott metrokocsik még a szovjetek által gyártottat sem éri szerintem külsőre belsőre meg szintén nem ahogy az eddigi tárgyalások mutatták.
Feraj49
Bizony megvan rá a szellemi tőkénk.A műszaki Egyetem diákjai,és tanárai csodákat művelnek,külföldön rengeteg első díjat hoznak el ötleteikkel,terveikkel.A más dolog,hogy a mai média a gyilkosságokat,a baleseteket rablásokat tartja szem előtt,és az igazi sikerek "elintéződnek" egy mondatban esetleg 10 másodpercben.Nem haltak ki az idősebb szakemberek,csak nincs munkájuk.Talán nem az AUDI gyárat,Mercedes gyárat meg a Hang Kong-ot kéne támogatni milliárdokkal,és akkor lehetne iparunk is,A 21 év alatt egyik kormányunknak sem volt érdeke.
palika
Azokat a Magyar műszaki embereket vissza kell hozni hazánkba, akik külföldi gyárakban magas színvonalon űzik a tevékenységüket, persze meg kellene fizetni!
csutak
Nekem az a gondom, hogy a gyártáshoz szükséges alapanyagokat kintről kell behoznunk!
Az Arcelor és rajta keresztül (Acélipari óriás) a leányvállalatai uralkodnak az alapanyag előállítókon.
A többi hasonlóan nehézkes.
Higgyetek nekem, aki nagyjából tisztában van a gyártás mikéntjével, baromira nem egyszerű.
Itt a gép mellett leírva piszok gyorsan mén!
De aki látott már belülről egy gyárat (Akkreditált Merci beszállító vagyok, belépőm van sok francia gyárba, Barcelona 3 Nissanjába, Amsterdamban is a Nissan és hagy ne soroljam őket) annak van kevéske elképzelése a dolgokról.
Én egynek az esélyét látom:
Az összeszerelő üzemét!
Semmi másnak jelenleg nincs racionalitása!
Persze ha Demján és Csányi összefogna lehetne másképpen is, de amíg ők is külföldön fialtatják a lóvéjukat el ne várjátok a külföldtől, hogy bármit is hozzon ide!
Feraj49
@csutak: Sok mindenben egyet kell értenem veled.Még gépipari technikus tanuló koromban jártam a dunaújvárosi,miskolci acélművekben,az IKARUS gyárban, a Fegyvergyárban ,hogy "élőben"lássuk a gyártási folyamatokat.A rendszerváltás egyik célja az volt,hogy ezeket tönkre tegyék,ne lehessen iparunk,mert acélgyártás nélkül nincs,és nem is lesz.
csikknorisz
Hehe, a Kossuth Kronikaban a musorvezeto szemelygepkocsit mond folyamatosan. Nem autot gyartanak, bameg:)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.